سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متمم اعلاميه قانون اساسي مصر كودتاي نرم در اين كشور است

اعتراضات در مصر همچنان ادامه دارد و مردم متمم اعلاميه قانون اساسي را کودتايي نرم مي دانند که اختيارات رئيس جمهور را از وي سلب مي کند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ اين شبکه در گزارشي با اشاره به ادامه اعتراضات مردم مصر در ميدان التحرير براي چندمين روز متوالي در اعتراض به اقدامات اخير شوراي نظامي آورد: جريان هاي اسلامي و انقلابي به دنبال به تعويق افتادن اعلام نتايج انتخابات ضمن رد اقدامات شوراي نظامي، درباره کودتا عليه قانون هشدار دادند.


در حالي که اخوان المسلمين نامزد خود را طرف پيروز انتخابات مي داند و ستاد شفيق در اين باره ابراز ترديد مي کند، زمان اعلام نام رئيس جمهور آينده به مذاکرات بين اخوان المسلمين و شوراي نظامي درباره چگونگي اداره کشور در مراحل آينده بستگي دارد. در همين چارچوب برخي از شخصيت هاي سياسي و اعضاي اخوان المسلمين از گفتگوهاي گسترده بين طرفين خبر مي دهند که هنوز به سبب اصرار طرفين بر مواضع خود به نتيجه اي نرسيده است.

شوراي نظامي بر متمم اعلاميه قانون اساسي اصرار مي ورزد حال آن که اخوان المسلمين آن را کودتايي نرم مي داند که اختيارات رئيس جمهور آينده را از دست وي مي گيرد به همين سبب آن را رد مي کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.