سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ميلاد وزيري کماندار تبریزی در دور مقدماتي، بهترين نتيجه كمان‌داران ايران در آمريكا

در مرحله مقدماتي مسابقات تير و كمان انتخابي المپيك، ميلاد وزيري کماندار تبریزی و المپیکی در بخش ريكرو انفرادي سوم شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، در مرحله مقدماتي اين رقابت‌ها و در بخش ريكرو انفرادي مردان، ميلاد وزيري در بين 162 كماندار شركت كننده با كسب 666 امتياز در رتبه سوم قرار گرفت و به دور حذفي رفت. كمانداري از مالزي با امتياز 668 اول شد و كمانداري از روسيه با همين امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت.

كيوان رياضي مهر ديگر نماينده ايران در اين رقابت‌ها نيز با كسب امتياز 647 در جايگاه 24 جاي گرفت و حامد فوري دیگر کماندار تبریزی با 613 امتياز 102 شد، اين در حالي است كه نادر منوچهري مقدم هم با 604 امتياز به جايگاهي بهتر از 119 دست نيافت.

در بخش ريكرو انفرادي زنان زهرا دهقان با 615 امتياز در مقام 57 جاي گرفت و مريم محمودي سرشت با 612 امتياز 67 شد. همچنين ساره اسدي ديگر ملي‌پوش ايران هم با 607 امتياز 76 شد. اين در شرايطي است كه 127 كماندار در اين بخش حضور داشتند و كمانداراني از روسيه با امتياز 666اول شد و نمايندگان مكزيك و چين به ترتيب دوم و سوم شدند.

نمايندگان ايران در بخش ريكرو تيمي مردان هم در بين 38 تيم شركت كننده با كسب امتياز 1926 و با تركيب حامد فوري، كيوان رياضي مهر و ميلاد وزيري در جايگاه 14 قرار گرفتند.

كشور ميزبان با امتياز 1957 در اين بخش اول شد و تيم‌هاي مالزي و مكزيك دوم و سوم شدند. بانوان ملي‌پوش ايران در بخش ريكرو تيمي هم نتوانستند همچون بخش انفرادي امتيازات قابل قبولي را كسب كنند، به طوري كه ساره اسدي ، زهرا دهقان و مريم محمودي سرشت با كسب امتياز 1832 در بين 31 تيم شركت كننده رتبه 19 را به خود اختصاص دادند.

اين در شرايطي است كه تيم‌هاي مكزيك، روسيه و ژاپن به رتبه‌هاي اول تا سوم رسيدند.

اين رقابت‌ها در بخش ميكس تيم هم پيگيري شد كه ايران با تركيب ميلاد وزيري و زهرا دهقان در بين 41 تيم شركت كننده به رتبه 11 اكتفا كرد و تيم‌ روسيه در اين بخش اول شد و مكزيك و آمريكا هم دوم و سوم شدند.

رقابت‌هاي تير و كمان اوگدن آمريكا در بخش كامپوند هم برگزار مي‌شود كه ايران در اين بخش نماينده‌اي ندارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.