سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز

مدیران و كاركنان حوزه هنری از جانبازان اعصاب و روان ديدار كردند

جمعی از مسوولان و هنرمندان حوزه هنری صبح امروز،مصادف با میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز از جانبازان اعصاب و روان بیمارستان صدر دیدار كرده و با آنها به گفتگو پرداختند.


به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه حوزه هنری این دیدار با حضور حبیب ایل بیگی مدیر كل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری ،  امیر حسین فردی نویسنده و مدیر مركز آفریشنش های مركز حوز هنری، عباسعلی براتی پور ،شاعر اسماعیل امینی شاعر و طنز پرداز ،علی داوودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری و همچنین محمود حبیبی كسبی رضا احسانپور مهدی استاداحمد و...دیگر هنرمندان حوزه هنری انجام شد.

در این دیدار حبیبب ایل بیگی خطاب به مدیر بیمارستان روانپزشكی صدر و كاركنان این بیمارستان گفت: جمع حاضر متشكل از هنرمندان متعهد و انقلابی حوزه هنری است كه تلاش دارند دغدغه های جانبازان عزیز كشور را در آثارشان متجلی كنند .

علی اكبر میرابی مدیر بیمارستان روانپزشكی صدر خطاب به مسئولان و  هنرمندان حوزه هنری ضمن تشكر از حضور مسئولان و هنرمندان حوزه هنری گفت: جانبازانی كه در این مركز بستری هستند از مهجور ترین جانبازان كشورمان اند چراكه بیماری آنها بیماری روانی است و توجه چندانی به  آنها نمی شود.

او با بیان اینكه، به طور معمول مجلس شورای اسلامی را خانه ملت می خوانند افزود: اما به نظر من اینجا خانه ملت است زیرا كسانی كه در این مكان بستری هستند بیشترین حق را به گردن ملت ما دارند اما متاسفانه توجهی به آنها نمی شود.

مسئولان و هنرمندان حوزه هنری با شاخه های گل به عیادت جانبازان  اعصاب و روان هشت سال دفاع مقدس حاضر در این مركز رفتند و هدایایی را كه به همت اداره مدیر كل روابط عمومی و امور  بین الملل مشتمل بر دو كتاب (دا ) و (نورالدین پسر ایران )  و در حوزه هنری تهیه شده بود/م.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.