سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«آراز» به مقصد رسيد

تصويربرداري تله فيلم "آراز" به تهيه كنندگي عباس رافعي به پايان رسيد.

عباس رافعي تهيه كننده اين فيلم تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تصويربرداري تله فيلم "آراز" به كارگرداني سينا گنجوي در اردبيل به پايان رسيد.
وي اذعان داشت: آراز داستان زندگي پدري را به تصوير مي كشد كه بايد تنها فرزندش را كه مرتكب جرمي شده را تحويل قانون دهد اما در اين بين دچار ترديد شده و در اين راستا اتفاقاتي رخ مي دهد.
تهيه كننده اين اثر گفت: سكانس هاي باقي مانده آراز كه عموماً در شب و لوكيشن هاي خارجي و داخلي بوده در سرعين و مناطق اطراف آن ادامه پيدا كرد و در نهايت روز چهارشنبه به پايان رسيد.
وي افزود: مراحل فني پس از تصويربرداري طي چند روز آينده ادامه خواهد داشت.
رافعي بيان كرد: فيلمنامه "آراز" به قلم علي اصغري و آزاده احمديان براساس طرحي از مرجان اشرفي زاده به رشته تحرير درآمده است و همچنين فيلمنامه اين اثر برداشتي از قصه حضرت ابراهيم و حضرت اسماعيل در دنياي امروز است.
وي اظهار داشت: رحمان باقريان، امير كمالي، امير كربلايي زاده، خداوردي خسروي، عادل ناقلي، كاظم هاشم زاده، مهدي محمدنژاد، علي اصغري، اسماعيل عباس پور، ملكه فتحي و ژيلا هاشمي از جمله بازيگراني هستند كه در اين پروژه تلويزيوني به ايفاي نقش پرداخته اند.
وي خاطرنشان كرد: آراز در كادر دوربين مجيد صباغ بهروز نقش مي‌بندد و مسيح سراج آن را در بوم صدابرداري خود ماندگار مي‌كند.
وي تصريح كرد: مسعود دليري مجري طرح و مديريت توليد، حسين رسوليان دستيار  اول كارگردان و برنامه ريز، مهرداد قلي پور طراح چهره پردازي، سينا گنجوي طراح صحنه و لباس و مهدي شيري مديريت صحنه اين فيلم تلويزيوني را برعهده دارند.
گفتني است، اين فيلم تلويزيوني براي سيماي مركز اردبيل تهيه و توليد شده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.