سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلت هاي ال‌جی به تاريخ مي پيوندند + تصاوير

به دنبال اعلام تولید تبلت Surface از سوی مایکروسافت شرکت ال جی اعلام کرد از این پس برنامه های خود برای طراحی و عرضه تبلت های جدید را متوقف خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  تک ورلد ؛ این شرکت قصد دارد از این پس به طور عمده برروی طراحی گوشی های هوشمند تازه متمرکز شود. ظاهراً ال جی از کسب سود در بازار تبلت قطع امید کرده است.

کن هنگ سخنگوی شرکت ال جی در این مورد گفته است: ما تصمیم گرفته ایم تا تمام برنامه های خود برای طراحی تبلت های تازه را متوقف کنیم. ال جی خواهان رقابت با تبلت مایکروسافت یا هر محصول دیگری نیست و صرفا می خواهد در یک حوزه خاص متمرکز شود.

ال جی پیش از این تبلت Optimus Pad را عرضه کرده بود که یک تبلت دو هسته ای مجهز به سیستم عامل Android Honeycomb بود. اما استقبال از این محصول چشمگیر نبود. دیگر تبلت شرکت ال جی Optimus Pad LTE نام دارد که هنوز عرضه نشده است.

Optimus Pad که G-Slate نیز نام داشت ابتدا به قیمت 529 دلار روانه بازارهای جهانی شد، اما بعدها قیمت آن به 399 دلار کاهش یافت. در مقابل آی پد که به بهای گران تر 499 دلار عرضه می شود محبوبیت بیشتری دارد. در حال حاضر آی پد با سهم 60 درصدی از این بازار پیشتاز است و رتبه دوم متعلق به سامسونگ است.





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.