سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل 110 جانباز در منطقه 20

شهردار منطقه 20 همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) در قالب همایش سرو قامتان 8 سال دفاع مقدس از یکصد و ده نفر از جانبازان این منطقه تجلیل می کند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به این خبر گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) آئین تجلیل از یکصد و ده نفر از جانبازان این منطقه در قالب همایش سرو مقامتان 8 سال دفاع مقدس در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود.

غفوری با اشاره به اینکه نظام اسلامی با ایثارگری های جانبازان و شهدای معزر به ثمر نشست افزود:‌ 90 نفر از جانبازان مورد اشاره از قشر فرهنگی جامعه هستند که در این مراسم از آنها تقدیر به عمل می آید.

وی در ادامه به تعامل بین شهرداری و ادارات آموزشی و پرورش ناحیه یک، دو و بخش  نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: کمک به تجهیز، بهسازی و نوسازی و ایمن سازی مدارس در قالب نصب ست های ورزشی، تجهیزکتابخانه، نمازخانه و قرائت خانه مدارس و فعالیت های آموزش با هدف آموزش حقوق و تکالیف شهروندی دانش آموزان از جمله فعالیت هایی بوده است که طی یکسال گذشته در سطح مدارس منطقه انجام شده است و به صورت مستمر در سال جاری نیز ادامه دارد./ز
برچسب ها: جانبازان ، غفوری ، کهریزک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.