سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

عرضه محصولات لبنی با 15 درصد پایین تر از قیمت دراستان زنجان

محصولات لبنی با 15 درصد پایین تر از قیمت دراستان زنجان عرضه می شود.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان با اشاره به اینکه در طرح ضیافت در نمایشگاههای استان زنجان محصولات لبنی با 15 الی 25 درصد زیر قیمت بازار،در ماه مبارک رمضان عرضه خواهند شد گفت: در راستای تعدیل و ثبات قیمت نرخ هر لاشه گوسفندی 159 هزار ریال و گاوی 119 هزار ریال است و در دو مکان ذخیره سازی می شود .

وی ادامه داد: این اقلام گوشتی که در استان زنجان توزیع خواهد شد 4 هزار الی 5 هزار تومان زیر قیمت بازار فعلی است .

صدری با بیان اینکه 150 تن برنج شیرودی داخلی با قیمت 19 هزار ریال ، مرغ منجد وارداتی 3 هزار تن از کشور ترکیه وارد می شود و 300 تن برنج تایلندی با 7500 ریال در استان عرضه خواهد شد افزود:استان زنجان نسبت به دیگر استانهای کشور قیمت پایین را در محصولات لبنی دارد.

وی ، به تلاش های صورت گرفته برای کاهش قیمت شیر و فرآورده های لبنی در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده در سطح ملی، مقرر شد شیر تولید شده در دامداری ها شش هزار و 300 ریال و برای توزیع و خرید مصرف کننده هفت هزار و 500 ریال عرضه شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت زنجان ، تصریح کرد:دامداران زنجانی همکاری مناسبی در عرضه شیر به این قیمت مصوب نداشتند و این موضوع در سطح کل کشور نیز مطرح است و تعدادی از استانها این برنامه را اجرا می کنند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.