سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ملت و ولایت فقیه است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ملت و ولایت فقیه است و در این زمینه همواره موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  نصرالهی با حضور در سپاه روح الله استان مركزی به مناسبت تبریك سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: پاسداران سرشار از عشق به ولایت فقیه، ایثار و شهادت هستند.
وی بیان كرد: به موجب اصل 150 قانون اساسی وظیفه سپاه پاسداران حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تعیین شده است و در این خصوص این نیروی الهی مردمی كارنامه درخشانی دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی اضافه كرد: سپاه پاسداران باید در زمینه دفاعی، نظامی، اطلاعاتی، اعتقادی و مذهبی هر روز قوی تر و قدرتمند تر شود زیرا دشمنان برای براندازی نظام همه توان خویش را به كار گرفته اند.
نصرالهی تاكید كرد: پاسداران علاوه بر توانمندی و افزایش دانش نظامی و دفاعی به سلاح كار آمد و برنده ایمان و تقوا مجهز هستند كه این موضوع موجب شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مكتبی در جهان مطرح شود.
وی اظهار كرد: دشمنان ملت ایران اسلامی همواره از وجود و فعالیت های اثرگذار و راهگشای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هراس بوده و هستند و این مقوله را بارها به صراحت بیان كرده اند.  /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.