سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

مشارکت 51 پایگاه مقاومت گتوند برای طرح نشاط و تعالی

فرمانده سپاه ناحیه گتوند از مشارکت 51 پایگاه مقاومت بسیج در اجرای طرح نشاط و تعالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از گتوند، مجید کنگری صبح امروز در مراسم افتتاح طرح نشاط و تعالی شهرستان گتوند اظهار داشت: در 51 پایگاه مقاومت مقدمات کار برای اجرای طرح نشاط و تعالی فراهم شده است.

وی اجرایی شدن طرح‌هایی نظیر هجرت 3 و نشاط و تعالی را زمینه ساز تحول و سازندگی در جامعه دانست و افزود: مشارکت پذیری، ‌تعاون، ‌کارآفرینی، ‌بهبود اوقات فراغت و تربیت دینی از دیگر اهداف اجرای این طرح‌هاست.

کنگری طرح نشاط و تعالی را از جمله طرح‌های با ارزش و معنوی خواند و اظهارداشت: اجرای این طرح باعث شده تا نوجوانان و جوانان گردهم آیند و از ارزش‌های دینی و معنویات برخوردار شوند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند استقبال بسیجیان از طرح نشاط و تعالی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تا کنون بیش از 3 هزار نفر در طرح نشاط و تعالی شهرستان گتوند شرکت کرده‌اند.

وی درباره محتوای آ‌موزشی این دوره‌های فرهنگی اظهار داشت: تلاش شده است که کلاس‌ها در زمینه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، قرآن، عقیدتی، فنی و حرفه‌ای و مطابق با نیاز جوانان باشد و به همین منظور از اساتید مجرب استفاده شده است.

کنگری خاطرنشان کرد: در طرح نشاط و تعالی شهرستان گتوند بیش از 350 مربی مجرب در همه عرصه‌ها مشارکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند تاکید کرد: 51 پایگاه که 10 پایگاه آن مربوط به خواهران است طرح نشاط و تعالی در حال اجراست و اداراتی نظیر فرمانداری، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی و فنی حرفه‌ای و شبکه بهداشت نیز مشارکت کرده‌اند./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.