سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تجلیل از تولید کنندگان بخش کشاورزی ماکو

بمناسبت هفته جهاد کشاورزی با اهداء لوح تقدیر و هدایا از 22 نفر از کشاورزان و تولید گنندگان بخش کشاورزی شهرستان ماکو تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه حمید احمدیان فرماندار شهرستان ماکو در این مراسم از تعامل کامل مسئولین شهرستان در جهت توسعه بخش کشاورزی خبر داد وافزود:در جهت عمل به نامگذاری سال با تلاش شبانه روزی در جهت رونق بخش کشاورزی و دامی کامهای عملی برداریم وی از مسئولین جهاد کشاورزی خواست در جهت جذب تسهیلات بخش کشاورزی و دامی بیشتر اطلاع رسانی کنند. وی بر برگزاری دوه های آموزشی مختلف در بخش کشاورزی و نظارت بر طرحهای کشاورزی تاکید کرد.

علیپور نماینده مردم ماکو، چالدران ،شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به حمایت و سرمایه گذاری دولت در این چهار شهرستان گفت:در طول سالهای گذشته هشت هزار میلیارد ریال از سوی دولت در این شهرستانها سرمایه گذاری شده است.

ایشان با اعلام اینکه امسال برای توسعه زیر ساختهای کشاورزی در استان 2هزارو620 میلیارد ریال به صورت تسهیلات بانکی کم بهره و باز پرداخت 7تا 15 سال در اختیار جوانان وبیکاران قرار میگیردافزود: وی از دستگاههای اجرایی خواست برای ایجاد فرهنگ کار بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام رنجبری امام جمعه هم در این مراسم از کشاورزان به عنوان شریف ترین انسانهای روی زمین از نگاه دین اسلام و پیامبرنام برد وگفت باید برای ایجاد اشتغال در زمینه های کشاورزی و دامداری بیشتر تلاش شود. وی از مسئولان خواست برای رفع معضل بیکاری در جامعه تلاش و کوشش نمایند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.