سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه اصول مدیریت بحران در محلات منطقه 4

جانشین شهردار منطقه 4 در ستاد مدیریت بحران منطقه 4 گفت: ستاد پیشگیری و مدیریت بحران منطقه اقدام به برگزاری جلسه سمینار اصول و مبانی مدیریت بحران ا ماکن اداری در محلات منطقه کرده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد علی فیاض ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور آشنایی شهروندان با مبانی مدیریت بحران و چگونگی مقابله با حوادث ستاد مدیریت بحران منطقه اقدام به برگزاری این کارگاه کرد.

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 4 ادامه داد: این کارگاه در محلات کوهک، قاسم آباد و ده نارمک برگزار شد.

فیاض تصریح کرد: همچنین در راستای آمادگی و مقابله با بحران و آموزش شهروندان، مانور مقابله با واژگونی خودروی حمل فرآورده های نفتی در محله مهران و محله مبارک آباد برگزار شد.

در ادامه حمیدرضاابوطالبی رییس اداره آموزشی و مشارکتهای مردمی منطقه 4 اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان، کلاس های آموزشی شمع سازی، آشنای با گل و گیاهان آپارتمانی، آموزش تفکر خلاق، تغذیه سالم، طب سنتی، رشد و نمو کودک با تغذیه سالم با حضور 150 نفر از شهروندان در خانه سلامت شهید باقری برگزار شد، در این راستا شهروندان ضمن اعلام رضایت خود، خواستار تداوم برگزاری این کلاس های آموزشی شدند.

سمانه زمانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 خاطر نشان کرد: در راستای افزایش سطح اطلاعات و آگاهی شهروندان، واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5 با همکاری درمانگاه کادوس اقدام به برگزاری کلاس آموزش شناسایی بیماری تیروئید و راههای پیشگیری از آن و طریقه درمان بیماری برای شهروندان در سرای محله تهرانپارس غربی کرد./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.