سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

نقش مهد کودک در رشد اجتماعی کودکان

ارتباط با متحیط همسالان در هر سنی لازم و ضروری است

.به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  به همین دلیل باید فرصتی را برای کودکان فراهم کرد که در این سن ، با همسالان خود رابطه داشته و بازی کنند و رفتار شایسته سن خود را داشته باشند .

همه ی ما می دانیم که اگر توان ارتباط با مردم را داشته باشیم در ارتباط و تعاملات باید ا ز سن کودکی و در محیطی مانند مهد کودک فراهم شود . خانواده ها نباید فکر کنند چون شاغل هستند یا کسی را ندارند که از کودکانشان نگهداری کند ، باید فرزندانشان را به مهد کودک بفرستند این درست نیست .

همانطور که کودکان در یک زمانی باید فرزندانشان را به مهد کودک بفرستند ، این درست نیست .

همانطور که کودکان د ریک زمانی باید به مدرسه بروند و آموزش های مدرسه را ببینند ، لازم است که کودک از یک سن خاص به مهد برود   و آموزش های لازم را ببیند .

کودک از محیط خانه بیرون می آید وارد محیط جدیدی به نام مهد کودک می شود . در این محیط جدید با همسالان خود آشنایی پیدا می کند و تعاملات و ارتباطات اجتماعی در کودک شکل می گیرد .

کودک از خانه دور می شود تا مستقل بار آید و محیط جدید را تجربه کند و یا آموزش هایی که د رمهد کودک می بیند ، به همان نسبت توانمندی و خلاقیت ذهنی وی هم رشد می کند .در این محیط کودک با یک سری قوانین و مقررات آشنا می شود و یاد می گیرد که خواسته هایش را با محیط اطراف تطبیق دهد./س 
برچسب ها: کودک ، مهد ، اجتماعی شدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.