سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه و توزیع نرم افزار چند رسانه آب، آینه و آفتاب

مسئول توسعه کتابخانه های شبستان مساجد معاونت پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: 5 هزار نرم افزار با عنوان آب و آینه و آفتاب با محوریت زندگی نامه مقام معظم رهبری در کتابخانه های مساجد توزیع شده است.

 سیدامیرسجادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بیش از 2200 کتابخانه در شبستان مساجد سراسر کشور زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: توزیع کتاب و نرم افزار به کتابخانه های مساجد در سراسر کشور هر ساله در دستور کار معاونت پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی است.

سجادی با اشاره به اینکه نرم افزار آب، آینه و آفتاب از سوی این معاونت تهیه شده ادامه داد:‌ این نرم افزار شامل بخشهای زندگی نامه، دیدگاهها و رهنمودها، خاطرات و نظرات مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: در راستای تجهیز کتابخانه های مساجد به کتاب و نرام افزارهای دینی سال گذشته به هر کتابخانه 800 جلد کتاب و نرم افزار ارائه شد.

مسئول توسعه کتابخانه های شبستان معاونت پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر این مطلب که کتابهای دینی و تبلیغی در اختیار روحانیون این مساجد قرار می گیرد افزود: این نرم افزارها و کتب اهدایی به منظور تغذیه فکری روحانیون مستقر کتابخانه هی شبستان مساجد در سراسر کشور توزیع می شود.

گفتنی است: نرم افزار آب، آینه و آفتاب دارای قابلیتهای چون امکان مدیریت پویای کاربر، امکان تغییر رنگ و اندازه فونت و خروجی نصب نامحدود روی 2 کامپیوتر اجرا و در ویندوز 95 تا 97 و به روز رسانی نرم افزار توسط اینترنت است./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.