سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی پولی که قلعه نوعی می گوید در 2 فصل گذشته هم بوده است

فریبا دوست دارم استقلال مثل قبل بالاتر از پرسپولیس باشد

مربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: امیر قلعه نوعی براساس برنامه های تاکتیکی اش بازیکن گرفته است.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: استقلال 5-6 بازیکن سهمیه لیگ برتری اش را گرفته و قلعه نوعی دقیقاً بازیکنانی را جذب کرده که به کار تاکتیکی اش بخورند هر مربی طبق برنامه های تاکتیکی که دارد بازیکن می گیرد و استقلال هم آگاهانه بازیکن جذب کرده و این بازیکنان به سیستم مورد نظر قلعه نوعی می خورند.

وی افزود: استقلال در جذب بازیکن خارجی باید دقت کند نمی دانم کدام بازیکن خارجی را جذب کرده اند یا مد نظرشان است و فقط باید در جذب بازیکن خارجی دقت کنند در مجموع استقلال تیم بدی نبسته است.

او در ادامه گفت: قلعه نوعی اعلام کرده که استقلال چون پول نداشته، دنبال او رفته اند اینکه پول ندارند کاملاً درست است چون اگر پول داشتند طلب ما را می دادند، پارسال و سال قبل از آن هم پول نداشتند و خیلی ها از باشگاه طلب کار هستند چک هایی که فتح الله زاده از خودش داد، کار را سخت کرد و اگر هم حاج آقا چک خودش را نمی داد، بازیکن نمی توانستند جذب کنند.

او در ادامه گفت: پارسال هم ما پول نداشتیم و هر روز سرتمرین بچه ها از چک های برگشتی شان حرف می زدند اول فصل باشگاه باید پول داشته باشد تا بازیکن بگیرد اما نمی فهمم چرا پول ندارند پرسپولیس خوب خرید کرده و استقلال هم باید خریدهای خوبی داشته باشد.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: نمی دانم بی پولی استقلال بهانه قلعه نوعی است یا نه و نمی خواهم وارد این مسائل بشوم فقط می دانم که استقلال در این 2 سال پول نداشته و الان هم پول ندارد پس بی پولی استقلال اتفاق جدیدی نیست و این شرایط در گذشته هم وجود داشته است.

وی افزود: فتح الله زاده اعلام کرده که قلعه نوعی از تمام خریدهای پرسپولیس بهتر است به هر حال قلعه نوعی برای استقلال جام آورده و به لحاظ آمار و عنوان بهترین مربی لیگ برتر است اینطوری که خود حاج آقا گفته از 4 ماه قبل یعنی از نیم فصل لیگ گذشته با قلعه نویی صحبت کرده بودند به هر حال قلعه نویی موفق ترین مربی لیگ است و انشاءالله امسال هم نتیجه بگیرد.

او در ادامه گفت: بحث مربی با بازیکن فرق می کند زيرا تفکرات مربی است که تیم را هدایت می کند هر کسی از خرید خودش باید راضی باشد و آقای فتح الله زاده هم از خریدش راضی است.

مربی فصل گذشته استقلال اظهار داشت: نمی شود پیش بینی کرد که استقلال چه فصلی پیش رو دارد باید چند هفته از لیگ بگذرد تا ببینیم چه شرایطی پیش می آید به هر حال استقلال و پرسپولیس از تیم های بزرگ این مملکت هستند و هر چند پرسپولیس فصل قبل مشکلاتی داشت اما تیم بزرگی است و انشاءالله امسال استقلال و پرسپولیس هر 2 بالا نشین جدول باشند طبیعی است که دلمان می خواهد استقلال مثل سالی که گذشت بالاتر از پرسپولیس باشد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال اسامی دلالان را اعلام کرده است فکر می کنم مدیر برنامه یک مسئله قانونی است و آنهایی که مورد تأیید فیفا هستند و قانونی کار می کنند، نباید مشکلی داشته باشند و می توانند کار کنند اما بقیه نباید فعالیت کنند چون همه چیز باید قانونی باشد.

فریبا گفت: زمانی که ما بازی می کردیم، دلالی وجود نداشت من با هیچ دلالی در ارتباط نبوده و نیستم و نمی دانم این افراد چه کارهایی می کنند زمانی که سرمربی مهرکام بودم، دلالان سمت من آمدند اما دیدند که اینکاره نیستم و رفتند حتی یکی از روزنامه ها که بازیکنش را نگرفتم نتایج تیم ما را نمی نوشت و بعد از مدتی مجبور شدند که نتایج ما را هم بنویسند، دلالان در فوتبال ما هستند و فوتبال ما را خراب کرده اند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.