سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام سبحانی نیا:

حضرت اباالفضل (ع) الگوی ممتاز ولایتمداری است

یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: زندگی حضرت عباس(ع) سرشا از درس های بندگی خدا و ولایتمداری است و ان حضرت در حمایت از ولایت لحظه ای تردید نکرد.

حجت السلام حسین سبحانی نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت اباالفضل (ع) و روز جانباز اظهار داشت: مهم ترین خصیصه و صفتی كه در وجود حضرت عباس(ع) به تجلی در آمده وفاداری است.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد:  این خصلت در میان همه خصال نیكوی حضرت از برجستگی و درخشندگی خاصی برخوردار است و حضرت عباس(ع)، از ابتدا تا انتهای نهضت مقدس عاشورا، بر وفای خویش باقی ماند و سرانجام جان در طبق اخلاص گذاشت.

وی تصریح کرد: وفاداری حضرت عباس(ع) به اهداف و آرمان های عظیم و سترگ و تاریخی امام حسین(ع) در صحنه های مختلفی به تجلی درآمد كه پیام های ارزشمندی برای بشریت به همراه دارد.

حجت الاسلام سبحانی نیا در تحلیل وفای به عهد و حمایت ولایت از سوی حضرت عباس(ع) افزود:  دشمن برای حضرت اباالفضل(ع) «امان نامه» آورد و از ایشان خواست تا از معركه جنگ كناره گیری کند تا جان وی و برادرانش مصون بماند، اما حضرت حتی یک لحظه هم در از حمایت ولایت تردید نکرد.

 این عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: حضرت عباس(ع) الگوی ولایتمداری و وفاداری است ، از سیره زندگی و اخلاص ایشان درس بگیریم که راه نجات و رستگاری در این مسیر خلاصه می شود./پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.