سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو و میدانی کار تیم ملی جوانان:

مدیرعامل ذوب آهن ما را نمی شناسد

دو و میدانی کار تیم ملی جوانان گفت: برای صحبت به باشگاه ذوب آهن می رویم ولی ابراهیمی اصلاً ما را قبول نمی کند چون ما را نمی شناسد.

هادی رحیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: در ورزش دو و میدانی کشورمان اصلاً پولی وجود ندارد. من دوسال گذشته در باشگاه ذوب آهن اصفهان فعالیت می کردم که به گفته مسئولان این باشگاه پولی نیست که به دو و میدانی کاران داده شود ولی در صورتی که فوتبالیست ها خیلی راحت و زیاد پول می گیرند.

وی ادامه داد: رشته های فوتبال و بسکتبال به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند ولی پول اندک دومیدانی کاران را با قول واهی به هفته های آینده موکول می کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: وقتی فوتبالیست ها که بهترین شرایط مالی را برخوردار هستند با یک اعتصاب به پول خود می رسند ولی دو و میدانی کاران که قرارداد آن چنانی نیست به فوتبالیست ها ندارند به پول اندک خود نمی رسند. رسانه ها نیز فقط به فوتبال توجه می کنند و مسئولان این باشگاه به راحتی از وظیفه خود نسبت به دو و میدانی که رشته مادر است می گذرند چون دو و میدانی زیاد در چشم نیست.

وی ادامه داد: وقتی به باشگاه ذوب آهن می رویم تا طلب خود را دریافت کنیم، خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن وقت ندارند و اصلاً ما را نمی شناسند که به حرف ها ما گوش دهند.

رحیمی تصریح کرد: 2 سال است که طلب خود را دریافت نکرده ایم و مسولان باشگاه ذوب آهن فقط وعده و وعید می دهند که این هفته پول تان را می دهیم ولی این قول ها بیهوده 2 سال به حلول انجامیده است و ما یک ریال پول نگرفته ایم.

وی ادامه داد: پولی را از باشگاه ذوب آهن دریافت نکردیم ولی مالیات این قرارداد را به اداره مالیات داده ایم. از باشگاه ذوب آهن و ابراهیمی مدیرعامل باشگاه خواهش دارم که حداقل پول مالیات های ما را بدهند تا این هزینه جبران شود.

رحیمی در مورد 3 برگه قراردادهای ورزشکاران با باشگاه ذوب آهن تأکید کرد: از 3 نسخه قراردادهایی که با باشگاه ذوب آهن اصفهان منعقد کردیم هیچ کدام از این نسخه ها دست ما نیست ولی در صورتی که یک نسخه در اختیار فدراسیون،‌ یک نسخه در اختیار ما و یک نسخه باید در اختیار باشگاه باشد ولی این برگه قرارداد هم دست ما قرار نمی گیرد که برای دریافت پولمان به جایی شکایت کنیم.

وی در پایان گفت: دومیدانی کاردان زیادی هم چون مجتبی شبانه قهرمان دیسک جوانان آسیا نیز که پس از قهرمانی هنوز مبلغ قراردادش به 2 میلیون هم نمی رسد را باشگاه ذوب آهن پرداخت نکرده است ولی در عوض فوتبالیست ها مبلغ های هنگفتی را از باشگاه ذوب آهن دریافت می کنند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.