سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در كتابخانه فردوس؛

برگزاري سلسله جلسات "باهم بخوانيم"

جلسه ادبي "با هم بخوانيم" كه از سوي كتابخانه فرهنگسراي فردوس روزهاي يكشنبه هر هفته ساعت 17 برگزار مي‌شود.

جعفر توزنده جاني نويسنده و كارشناس ادبي در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت:"با هم بخوانيم" يك سالي است كه در فرهنگسراي فردوس در حال برگزاري است و تاكنون با استقبال بي‌نظير مخاطبان روبرو بوده و هر روز پربارتر مي‌شود.
اين نويسنده درخصوص هدف از اجراي اين برنامه ادامه داد:هدف ترويج كتاب و كتابخواني است و اينكه بتوانيم اهل كتاب را دور هم جمع كنيم.
توزنده جاني درباره چگونگي انتخاب داستان‌ها براي خوانش گفت:داستان‌ها را به پيشنهاد اعضا و خودم و از همه مهم‌تر كتابهايي كه موجود در قفسه كتابخانه فردوسي باشه انتخاب كرده و مي‌خوانيم.
اين كارشناس ادبي بيان داشت:‌ابتداي جلسه داستان توسط اعضا خوانده مي‌شود و پس از اتمام، داستان مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.
نويسنده كتاب "بهشت گمشده بابام" تاكيد كرد:كتاب باعث مي‌شود اهل كتاب به هم نزديك شوند و اين اتفاق خوبي است كه در فرهنگسراي فردوس در حال اجرا شدن است.

توزنده جاني خاطرنشان كرد:‌سلسله جلسات "باهم بخوانيم" يكشنبه‌هاي هر هفته ساعت 17 در فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود.
گفتني است؛تاكنون داستان‌هاي اميرارسلان نامدار،مجموعه داستان چرند و پرند،‌قصه‌هاي مكرر در برنامه "با هم بخوانيم" خوانده و سپس نقد و بررسي شده است.
ياد‌آور مي‌شود؛جعفر توزنده جاني عضو هيئت مديره انجمن نويسندگان كودكان و نوجوان است و كتابهاي "مهمان ديوها"،"بهشت گمشده بابام" و "كرمي كه هيولا شد" را براي حوزه كودك و نوجوان به رشته تحرير در آورده است./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.