سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید مناف هاشمی تصریح کرد :

هزینه ها و درآمدهای شهرداری دقیقا کنترل می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با بیان این که ضوابط بودجه ریزی عملیاتی هر سال بهتر و دقیق تر می شود گفت: بودجه سال 91 نیز یک گام به سمت بودجه ریزی عملیاتی نزدیک تر شد.

 دکتر سید مناف هاشمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه بودجه ریزی عملیاتی گفت: نرم افزار بودجه ریزی عملیاتی آماده شده و در حال انجام است و هر سال ضوابط بودجه ریزی عملیاتی بهتر و دقیق تر می شود.
 
وی با بیان این که نمی توان یکباره بودجه ریزی عملیاتی را انجام داد ، افزود: سال گذشته کنترل پروژه ها طوری بود که همه موضوعات بودجه ای و هزینه  واحدها رصد می شد و بودجه سال 91 نیز یک گام به سمت بودجه ریزی عملیاتی نزدیک تر شد.
 
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران خاطر نشان کرد : هم اکنون هزینه  واحد ها و نوع خدماتی که ارائه می دهند در بودجه ریزی عملیاتی احصا شده و قابل کنترل است  و هزینه ها و درآمدها واحد به واحد و خدمت به خدمت کنترل می شود.
 
هاشمی با اشاره به نقش بودجه ریزی عملیاتی در کنترل پروژه ها تصریح کرد : این اقدام گام مهمی در روند نظارت بر عملکرد پیمانکاران محسوب می شود و از این رو از جمله اقدامات مهم حوزه مدیریت شهری در چند سال اخیر بوده است./ز
برچسب ها: هزینه ، شهرداری ، درآمد ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.