سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شیراز میزبان دو سمینار آموزشی تخصصی

معاون امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس از برگزاری دو سمینار آموزشی- تخصصی در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس مهران سوخکیان در این زمینه افزود: سمینار آموزشی یک روزه آیین تشریفات و اصول شرکت در نمایشگاههای بینالمللی از اولین سلسله سمینارهای آموزشی است که با محتوایی نظیر آداب معاشرت، الگوهای رفتاری، زبان بدن و آداب برخورد با مشتری همچنین آیین حضور در غرفه و.... برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم برگزاری چنین سمینارهای تخصصی گفت: سمینار یک روزه مدیریت ارتباطات با مشتری در صنعت گردشگری دومین سمینار است که باسخنرانی استاد حسن محمدی از مدرسین به نام و مدیر عملیات و آموزش فرهنگسازی گروه هتلهای معتبر زنجیره ای درخصوص اصول وفادارسازی مشتریان و زنجیره سود، مؤلفه های ارتباطات متقابل در معاملات و... برگزار می شود.

معاون امور گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه مخاطبان این دو سمینار مدیران و کارکنان تأسیسات و مؤسسات گردشگری و غرفه داران حاضر در نمایشگاه خواهند بود، بیان کرد: هدف از برگزاری اینگونه سمینارها، ارتقای توان علمی فعالان حوزه گردشگری کشور، بهره گیری از تجربه توان مدیران موفق و القای معلومات علمی و آکادمیک روز دنیا به فعالان گردشگری کشور است.

این نمایشگاه روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه با حضور مقامات ملی، استانی، سفرا، مقامات عالی گردشگری خارجی و داخلی به صورت رسمی افتتاح و به مدت چهار روز درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی شیراز ادامه خواهد داشت./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.