سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شادی ارومیه را به اردوی برون مرزی ترجیح داد

محسن شادی، قایقران المپیکی کشورمان به جای تمرین در اردوی برون مرزی تمرینات خود را در ارومیه پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، باتوجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز المپیک 2012 باقی نمانده است درحال حاضر ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی تمرینات آمادگی خود را زیرنظر مربیان پیگیری می کنند.

قرار است در رشته قایقرانی 5 قایقران کشورمان در این رقابت ها به مصاف حریفان خود بروند.

درحال حاضر قایقرانان آبهای آرام تمرینات آمادگی خود را در دریاچه آزادی تهران پیگیری می کنند و سولماز عباسی قایقران رشته روئینگ نیز تمرینات خود را در تهران دنبال می کند، محسن شادی در ارومیه است و احمد احمدی نیز در بندرانزلی خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کند.

باوجود اینکه زمان زیادی تا آغاز رقابت های المپیک لندن باقی نمانده است اما کادر فنی تیم های ملی مصمم هستند تا شرایط حضور قایقرانان در اردوهای برون مرزی را فراهم کنند.

قرار است در صورت مهیا شدن شرایط قایقرانان آبهای آرام راهی بلاروس شوند، احمدی به اسپانیا برود و سولماز عباسی نیز به فرانسه و یا پرتغال اعزام می شود.

محسن شادی یکی از بهترین قایقرانان کشورمان در رشته روئینگ است که با کسب چندین قهرمانی در رقابت های جهانی و بدست آوردن مدال های آسیایی به دنبال بدست آوردن بهترین نتیجه در رقابت های المپیک لندن است.

درحال حاضر وی تمرینات آمادگی خود را در ارومیه پیگیری می کند و این ملی پوش ترجیح می رسد تا تمرینات آمادگی خود را دراین استان پشت سربگذارد.

مسئولان فدراسیون تمرین در کشورهای پرتغال و سنگاپور را به وی پیشنهاد دادند. اما باتوجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز رقابت های المپیک لندن باقی نمانده است به همین دلیل این ملی پوش ترجیح داد و با استفاده از زمان باقی مانده تا این مسابقات تمرینات خود را در کشورمان پشت سربگذارد.

درحال حاضر شادی سخت تمرینات آمادگی خود را زیرنظر گانیو شخرت پیگیری می کند تا با آمادگی کامل راهی المپیک شود. اما در بخش بانوان و در رشته روئینگ کادر فنی به دنبال حضور سولماز عباسی در اردوی برون مرزی است تا پس از بررسی چند گزینه حضور این قایقران در اردوی خارج از کشور مهیا شود.

همچنین پیش از این مسابقات تاپ جهانی در سوئیس برگزار شد و قرار شد تا محسن شادی و سولماز عباسی در این مسابقات حضور پیدا کنند اما محسن شادی به دلایلی به این رقابت ها اعزام نشد و از کشورمان تنها عباسی راهی سوئیس شد.

درحال حاضر قایقرانان المپیکی کشورمان در شرایط خوبی به سر می برند و باتوجه به اینکه المپیک میدان سختی برای کسب ورودی المپیک است به همین دلیل کسب مدال در این دوره از مسابقات بسیار بعید است و مسئولان فدراسیون امیدوارند قایقرانان کشورمان در این رقابت ها به فینال B و حتی A صعود کنند./مح

برچسب ها: لندن ، عباسی ، شادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.