سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استارت لیگ سبک های آزاد کاراته بانوان؛

تیم های شرکت کننده در لیگ سبک های کنترلی معرفی شدند

لیگ سبک های آزاد کاراته بانوان از جمعه 30 تیر در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نخستین هفته از رقابت های لیگ سبک های آزاد کاراته بانوان از جمعه 30 تیر در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران آغاز می شود که طی آن 25 تیم در رده سنی جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر می روند.

برطبق این گزارش گفتنی است، در رده سنی بزرگسالان تا کنون 19 تیم و در رده سنی جوانان 6 تیم با پرداخت هزینه لیگ ثبت نام کرده اند 3 تیم برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی نموده اند اما هنوز مبلغی برای لیگ پرداخت نکرده اند که پیش بینی مسئولان بر این است که این تیم تا شروع مسابقات لیگ هزینه های مربوط را پرداخت می کنند.

مسابقات در بخش های کاتای انفرادی و کومیته انفرادی انجام می شود که در کاتای انفرادی هر تیم 2 کاراته کا و در کومیته در هر وزنی 2 کاراته کا شرکت می کنند ضمن اینکه کاراته کاها در 4 وزن به میدان می روند.

شایان ذکر است بر طبق گفته های مسئولان برگزاری لیگ بانوان سبک های آزاد مسابقات هر ماه یکبار بغیر از خرداد ماه بدلیل ایام ماه مبارک رمضان انجام می شود که بر این اساس رقابت ها تا نیمه اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.
*تیم های شرکت کننده در لیگ های کاراته بانوان معرفی شدند
در ادامه این گزارش گفتنی است، در لیگ سبک های کنترلی کاراته بانوان در سال جاری چهار لیگ حضور دارند که به ترتیب با عناوین زیر معرفی شدند.
1- سوپر لیگ، 2- لیگ برتر، 3- لیگ آینده سازان، 4- لیگ جوانه ها در بخش سوپر لیگ تا کنون 7 تیم اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند و در لیگ برتر 10 تیم، در لیگ آینده سازان 16 تیم و در لیگ جوانه ها 15 تیم.

7 تیم سوپر لیگ تیم های: 1- هیئت کاراته شاهرود، 2- هیئت کاراته همدان، 3- فولاد مبارکه سپاهان، 4- دانشگاه آزاد اسلامی، 5- علمدار کربلا، 6- هیئت تربیت بدنی کیش، 7- نگین نمای سمنان هستند.

10 تیم لیگ برتر تیم های: 1- هیئت کاراته خراسان رضوی، 2- هیئت کاراته استان مرکزی، 3- هیئت کاراته کرمانشاه، 4- هئیت کاراته شاهرود، 5- هئیت کاراته استان زنجان، 6- هئیت کاراته استان گیلان، 7- فولاد مبارکه سپاهان، 8- تیم کاراته شهرستان ابهر،‌ 9- مناطق نفت خیز جنوب، 10- تیم علمدار کربلا./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.