سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شرکت بورس اوراق بهادار؛

قطعی شدن عرضه سهام پالایش نفت بندرعباس در بورس

عرضه 5 درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس، قطعی است و نماد این شرکت به منظور کشف قیمت فردا روی تابلوی تالار شیشه ای می رود.

علی صحرایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار، با اشاره به اینکه فردا 5 درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با نماد "شبندر" در بازار سهام عرضه می شود، گفت: به زودی 10 درصد از سهام بیمه ملت و همچنین سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس که از شرکت های اصل 44 هستند، در تالار شیشه ای عرضه می شوند.
وی تصریح کرد : فردا تعداد 690 میلیون سهم از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس از طریق ایستگاه های کارگزاران در سراسر کشور عرضه خواهد شد.
معاون شرکت بورس اوراق بهادار ادامه داد: بعد از عرضه 5 درصدی در روز نخست هم طی روزهای آتی، به تناسب استقبال بازار، عرضه های خرد سهام این شرکت را در بازار شاهد خواهیم بود.
صحرایی با اشاره به اینکه شرکت پالایش نفت بندرعباس پیش بینی سود سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 91 را ، به ازای هر سهم 143 ریال اعلام کرده است، ابراز داشت: شرکت افزایش ظرفیت  تولید بنزین از 7.5 به 13.8 میلیون لیتر را در دستور کار خود قرار داده است که انتظار می رود براساس برنامه ریزی صورت گرفته، این طرح اواخر سال 91 به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه بهره برداری از فعالیت های شرکت، از سه سال گذشته شروع شده است، خاطر نشان کرد: انتظار می رود تولید شرکت از نقطه سر به سر تولید عبور کند و شرکت به سودی بیش از پیش بینی خود دست یابد./ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.