سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

بهره برداری از قطعه چهارم آزادراه تهران شمال در سال جاری

قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال در محدوده استان مازندران امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران؛ استاندار مازندران در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: تعریض محورهای مواصلاتی ، تکمیل طرح های آبرسانی ، طرح مسکن مهر و توسعه زیر ساختهای گردشگری از مهمترین برنامه های امسال استان است که با حمایت و پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد .

طاهایی با بیان اینکه برای تکمیل بیش از 2 هزار طرح در استان به 650 میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود : با جذب به موقع اعتبارات این طرح ها تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم نیز با بیان اینکه در بودجه امسال اعتبارات خوبی برای تکمیل طرح های نیمه تمام پیش بینی شده است تصریح کرد : ساماندهی محورهای مواصلاتی در اولویت پیگیری نمایندگان مجلس قرار دارد .

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و سوادکوه در مجلس نهم ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب برای سرمایه گذاران در مازندران را گامی مهم برای حمایت از تولید دانست و افزود : باید از فرصتهای موجود برای توسعه کشاورزی و صنعت در استان استفاده کرد .

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود نیز با انتقاد از تأخیر در اجرای طرح های راهسازی گفت : برای استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود استان باید از ظرفیت مراکز پژوهش و طرح های تحقیقاتی به نحو مطلوب بهره گرفت./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.