سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اكسپو تقويت و تربيت ديد مخاطبين هنري

اكسپو هنرهاي تجسمي فرصتي براي تربيت نگاه مردم نسبت به هنرهاي تجسمي خواهد بود.

جواد صادقي دبير اجرايي نمايشگاه بزرگ فروش آثار هنري در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: اكسپو 91 يا همان نمايشگاه بزرگ فروش آثار هنري با هدف ارائه مجموعه اي از آثار هنرهاي تجسمي در رشته هاي مختلف برگزار شده است.
وي گفت: در اين نمايشگاه از حدود شصت نگارخانه فعال كشور و نيز 10 نگارخانه از استان هاي كشور نزديك به 571 اثر به نمايش گذاشته شده است.
صادقي درباره اهميت اين اكسپو گفت: اكسپو 91 مي‌تواند در فرهنگسازي به جهت خريد آثار هنري از سوي علاقمندان به هنرهاي تجسمي نقش تعيين كننده اي داشته باشد.
وي تصريح كرد: در حقيقت اين اكسپو مي‌تواند باعث تقويت و تربيت ديد مخاطبين نسبت به آثار هنري و وارد كردن آثار هنري به سبد خانوار شود.
دبير اجرايي اكسپو 91 گفت: به اين اكسپو خوش بين هستيم و البته اين اميدواري به جهت آن است كه قطعاً شاهد فروش خوبي از آثار اين رويداد بزرگ ملي خواهيم بود.
وي گفت: در اكسپو 91 اولويت فروش آثار به سازمان هاي دولتي، مجموعه داران و سپس علاقمندان به هنرهاي تجسمي است.
صادقي اظهار داشت: در اين اكسپو تلاش خواهيم كرد تا آثار ارائه شده به فروش برسد و در حقيقت اين رويداد ملي مفيد فايده باشد.
وي همچنين درباره حذف برخي از آ‌ثار از اين اكسپو گفت: هيچ اثري حذف نشده است به عبارت ديگر وقتي از يك هنرمند 10 اثر ارائه مي شود ناگزيريم كه تعدادي از آن را برگردانيم تا ديگر آثار را نيز به نمايش بگذاريم.
صادقي گفت: اكسپو 91 تا چهاردهم تير در تالار وحدت ادامه دارد./ي2
برچسب ها: اکسپو ، مخاطب ، خرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.