سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی فیروز صفه:

کم شدن تیم های لیگ، پویایی بازی ها را از بین می برد

خوراکچی گفت: مسئولان هیچ توجهی به فاجعه ای که درحال اتفاق افتادن است ندارد حذف تیم های لیگ را نابود می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، بحث انحلال فیروز صفه اصفهان از طرف کمیته فوتسال با بی تفاوتی همراه بوده و ترابیان با انتشار این خبر اعلام کرد لیگ را با تعداد تیم های کمتری استارت می زنیم محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان دراین خصوص در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، گفت: بحث انحلال فیروز صفه اصفهان یک تهدید نیست ما نمی خواهیم کسی را بترسانیم بلکه این اتفاق در حال رخ دادن است وماهان و فیروز صفه که از برندهای معتبر فوتسال هستند درحال انحلال هستند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفاننه اگر این اتفاق در فوتسال می افتاد هزاران کارشناس، خبرنگار، دوربین و هواداران این مسئله را پیگیری می کردند اما چون این اتفاق در فوتسال اتفاق است مسئولان به راحتی از کنار آن می گذرند و آقای ترابیان هم به راحتی اعلام می کند که حاضریم مسابقات لیگ را با 12 تیم شروع کنیم.

وی با اشاره به این مطلب تصریح کرد: اگر لیگ را با 12 تیم شروع کنیم نزدیک به 50 بازیکن لیگ ایران که استخوان بندی تیم ملی ایران را تشکیل می دهند آواره می شوند و متاسفانه کسی پاسخگوی این مسئله نیست.

وی ادامه داد: فولاد ماهان اصفهان نزدیک به 330 بازیکن رادر آکادمی نوجوانان خود دراختیار دارد و در لیگهای مختلف بازی می کند و اگرمنحل شود نزدیک به 500 بازیکن آواره می شوند.

محمود خوراکچی با انتقاد به ریاست کمیته فوتسال تصریح کرد: به آقای ترابیان توصیه می کنم ضعیف ها را کنار بگذارد و به این فاجعه فوتسال توجه کند.

چون درسالی که تیم ملی باید در مسابقات جام جهانی به میدان برود تیمی که استخوانبندی تیم ملی را تشکیل میدهد در حال انحلال است امسال سال سرنوشت سازی برای فوتسال ایران است و برای حیثیت کشورمان بهتر است فکری به حال فوتسال کشورمان بکنیم.

سرمربی فیروز صفه اصفهان با اشاره به عملکرد علی صانعی در تیم ملی تصریح کرد: اگر تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی فوتسال نتیجه بگیرد هیچ مشکلی وجود ندارد که سیل انتقادات به سمت علی صانعی روانه می شود.

بار دیگر هم مردم و رسانه ها سرمربی تیم ملی رامقصر می دانند و از ترابیان تغییرات درخواست می کند در حالی که در پشت این ناکامی احتمالی بدون شک ماجراهای بسیاری وجود دارد.

کارشناس فوتسال ، با اشاره به این مسئله تصریح کرد: هیچ کس به این مسئله توجه نمی کند که با 12 تیمی شدن رقابت های لیگ برترفوتسال پویایی بازی های لیگ برتر از بین می رود با از بین رفتن پویایی تیم ملی فوتسال بدون شک در مرحله بعد تاثیرات آن به تیم ملی فوتسال کشیده می شود تیم ملی ایران مسابقات جام جهانی را در پیش دارد واگر این عملکرد در لیگ در پیش گرفته شود تاثیر آن را در رقابت های جام جهانی خواهیم دید.

وی ادامه داد: با تهدید به کناره گیری تیم بسکتبال مهرام تعداد زیادی از بزرگان این ورزش جمع شدند تا این مسئله را حل کنند.

از طرف دیگر مهرام به جنجال اصلی تمام رسانه ها تبدیل شد امیدوارم کمی هم به فوتسال توجه شود و ترابیان جلوی این فاجعه را بگیرد./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.