سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بغض رویانیان در تمرین صبح امروز ؛در پاسخ به اظهارات تند فتح اله زاده؛

برای این آدم باید فاتحه اخلاق را بخوانیم!آقایان 200 میلیون بیشتر به بازیکنان ما پول می دادند

محمد رویانیان در تمرین صبح امروز پرسپوليس گفت: متاسفانه علی رغم همه توهین ها و تهمت ها آقایان 200 میلیون بیشتر به بازیکنان ما می دادند اما بازیکنان پرسپولیس را انتخاب کردند.

محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود : از این توهین ها نمی گذرم ما به این مسئله اعتقاد داریم که فوتبال بازی زندگی و اخلاق و انسانیت است که نباید زیر پا گذاشته شود.

وی ادامه داد: یک جام قهرمانی که اگر وزنش کنی ارزش ندارد و چرا باید به خاطرش اخلاق را زیر پا بگذاریم.
وی افزود: رقیبان ما در فصل نقل وانتقالات حتی حاضر بودند از این بیشتر هم  به بازیکنان ما پول بدهند اما ای کاش از ارزش ها و اخلاق دور نمی شدند دیدید که بازیکنان ما پرسپولیس را به پول نفروختند.

رویانیان خاطرنشان کرد: باید به مولا علی اقتدار کنیم اخلاق مهم تر از قهرمانی است مگر یادمان رفته که تختی حتی زمانی که می باخت مورد استقبال قرار می گرفت.

وی افزود: ما دنبال پست و مقام نیستیم  ما دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم و البته ای کاش این آقایان روی بازیکنانی که باید پای آن ها را طلا  گرفت قیمت نمی گذاشتند بازیکن ملی با ارزش است و نمی توان با پول مقیاس کرد.

رویانیان گفت: اگر قهرمانی به کاپ گرفتن است ما حاضریم اما عشق و علاقه و مرام را از دست ندهیم.

رویانیان اضافه کرد: قهرمانی و موفقیت پرسپولیس را پیشاپیش تقدیم به امام زمان می کنم و امیدوارم هواداران امسال از پرسپولیس راضی باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در رسانه ها و جراید به راحتی توهین می کنند و برای این مرد باید فاتحه اخلاق را خواند!

وي افزود: اگر کسی به پرسپولیس اهانت کند ما از پرسپولیس دفاع می کنیم ولی صحبت هایی در این چند وقت انجام شده است که مرا اذیت می کند و من آنها را تحمل می کنم.اگر فردی سعی دارد به من توهین کند اشکال ندارد و چون من که عددی نیستم این را خودم نیز می گویم نیازی به گفتن شما نیست.

وی ادامه داد: این بسیار تأسف بار است که در رسانه ها و جراید ادبیات خیلی بد به کار برده می شود و باید فاتحه اخلاق این آدم و آن هایی را خواند که به راحتی در همه جا توهین می کنند.رویانیان خاطرنشان کرد من به دنبال این هستم که تیم خوبی را برای فصل بعد آماده کنم و حق مان را از فوتبال در فصل آتی بگیریم.وی ادامه داد: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا دوشنبه اعلام خواهد شد و 3 گزینه هم شانس سرمربی گری در پرسپولیس را دارند./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ تير ۱۳۹۱
مرسی