سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/وزیرفرهنگ؛

راه اندازی 500 مرکز فرهنگی دیجیتال در کشور

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی 500 مرکز فرهنگی دیجیتال سالجاری در کشور خبرداد.

محمد حسینی در حاشیه مراسم افتتاح 13 مركز فرهنگی دیجیتال، رونمایی دیجیتالی نرم افزاری اطلس فرهنگی و نسخه دیجیتالی از كتاب اخلاق رضوی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) استان مركزی در اراك در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: هم اكنون 250 مركز فرهنگی دیجیتال در كشور فعال است.

وی بیان كرد: مراكز فرهنگی دیجیتال در استان ها به شبكه ملی دیجیتال وصل خواهند شد تا در زمینه آموزش، ساخت انیمیشن و بازی های رایانه ای بصورت محصولات پاك در اختیار خانواده ها باشند.

وی اضافه كرد: حضور بیشتر و اثرگذار ایران اسلامی در عرصه فضای مجازی و بستر اینترنت بسیار مهم و ضروری است كه یكی از راهكارهای عملی آن توسعه شبكه ملی فرهنگ است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان كرد: امروز دشمن با همه توان به ویژه استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم به خصوص جوانان به میدان آمده است.

دكتر حسینی تاكید كرد: باید با ساخت محصولات پاك اینترنتی زمینه معرفی بیشتر انقلاب اسلامی را در جهان فراهم كنیم و با برپایی نمایشگاه در كشورهای مختلف این تقاضا و زمینه وجود دارد.

وی ادامه داد: ورود بیشتر در فضای مجازی و تولید محصولات فاخر و اثرگذار در زمینه های مختلف از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.