شکراله بهروزی در گفتوگو با
خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با تصریح اینکه اجرای حاکمیت بالینی موجب رضایتمندی بیماران و ارباب رجوع شده است، اظهار کرد: واحد حاکمیت بالینی در هفت محور مدیریت خطر، استفاده از اطلاعات، آموزش ،اثربخشی بالینی، تعامل با بیمار و جامعه، ممیزی بالینی، مدیریت کارکنان و مهارت آموزی فعالیت می کند.
وی تأکید کرد: حاکمیت بالینی نیازمند فرهنگی است که در آن سازمانها و اعضای تیمهای بالینی کیفیت را پایه و کلیدی در کار خود قلمداد کرده و با ایجاد محیطی باز و مشارکتی، فعالیت های آموزشی و تحقیقی را انجام دهند.
بهروزی ابراز کرد: دفتر رسیدگی به شکایات مردمی با راه اندازی تلفن گویای 07412228974، نصب صندوق رسیدگی به شکایات در بخشهای مختلف و بازدید مستمر و روزانه از این بخشها، باعث ارتقاء کیفیت خدمات شده است. /س