سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان /

اجرا نشدن طرح زوج و فرد تردد خودروها ضایع کردن قانون است

با توجه به اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در اصفهان ، اجرا نکردن آن ضایع کردن قانون است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت فرهنگ آن را فاقد تعریفی مشخص دانست و گفت: در حالیکه فرهنگ از اهمیت زیادی برخوردار است حتی برای ابراز و بزرگداشت فرهنگ دفاع مقدس نیز موفق نبوده ایم و تنها به ابراز احساس کلیشه ای بسنده کرده ایم.

غلامرضا شیران افزود: در حال حاضر بودجه فرهنگی شهر جوابگوی فرهنگ و هنر و شهروندان آن نیست.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و هنری جوانان شهر اظهار داشت: جوانان هنرمند و با ذوق اصفهانی، بدون هیچ پشتوانه مالی نمایشگاه و تئاتر هنری برپا نموده اند، که استقبالی نیز از آن صورت نگرفت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد لازم است در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری امکانی فراهم شود تا جوانان با استعداد شهر شناسایی و از هنر و استعداد آنها استفده و حمایت شود.

شیران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلات ترافیکی میدان 25 آبان گفت: برای حل مشکلات ترافیکی این میدان تقاطع همسطحی طراحی شده که لازم است سریع تر اجرایی شود.

وی با انتقاد از اجرایی نشدن طرح زوج و فرد تردد خودروها در قسمت هایی از شهر برغم نصب تابلوی محدوده طرح ترافیک و طراحی نشانه هایی در این راستا خاطر نشان کرد : لغو این طرح و اجرا نکردن آن به نوعی ضایع کردن قوانین است./س

برچسب ها: اصفهان ، طرح ، زوج و ، فرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.