به گزارش
باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تلویزیونی بازار این برنامه با حضور کارشناسان مطرح و دستاندرکاران بازار و صنعت پوشاک با هدف آشنایی بیشتر مخاطب با چرخه فرهنگی - صنعتی بازار پوشاک ایران و معرفی طرح های برتر و تقویت رابطه ایده تا بازار تهیه شده است.
این برنامه با موضوعات متنوع، معیارهای خرید و فروش موفق، روند طراحی، تولید و عرضه را در پوشاک،کیف و کفش بررسی می کند و شامل گزارش های مستندی از واقعیت های بازار پوشاک ایران است و در بخش های متنوع مخاطب خانواده را با استانداردهای موجود و نحوه استفاده صحیح از البسه و کیف و کفش به عنوان مجموعه ای از اقلام اصلی سبد خرید خانوار آشنا می کند.
برنامه جامه با به تصویر کشیدن موفقیتهای تولیدات داخلی، در عرصه رقابت با محصولات خارجی، هدف تعالی بازار و صنعت پوشاک کشور را دنبال میکند.
برنامه جامه به تهیه کنندگی محبوبه منصوری پور ،کارگردانی محمد علی رهبر وسید خلیل میراشرفی در 26 قسمت 15 دقیقه ای تولید شده و هر شب ساعت22 از شبکه بازار به روی آنتن می رود و تکرار آن ساعت11 صبح و 17 عصر هر روز است./ي2