سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفتار 4 کارمند ديوان بين المللي کيفري در ليبي مورد بررسي قرار مي گيرد

ديوان بين المللي کيفري اعلام کرد ، به تحقيق درباره رفتار 4 کارمند خود که از هفتم ژوئن پس از ديدار با سيف الاسلام قذافي فرزند معمر قذافي ديکتاتور سابق ليبي بازداشت شده اند پايبند است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه  ؛ مسئولان ديوان بين المللي کيفري روز گذشته پس از گفتگو با دادستان کل ليبي در لاهه در بيانيه اي اعلام کردند :« پس از بازگشت 4 کارمند ديوان بين المللي کيفري و بر اساس قوانيني که در اين دادگاه اجرا مي شود ، اطلاعاتي را که مقامات ليبي ارائه کرده اند مورد تحقيق و بررسي کامل قرار خواهيم داد.» 
 
در اين بيانيه آمده است :« پس از پايان تحقيقات ، ديوان بين المللي کساني را که رفتار نامناسب داشته اند مورد مجازات قرار خواهد داد.»
 
اين دادگاه از طرابلس خواست اقدامات ضروري لازم را براي آزادي اين 4 کارمند انجام دهد.  

لازم به ذكر است ، 4 کارمند ديوان بين المللي کيفري از جمله مليندا تيلور وکيل استراليايي از هفتم ژوئن گذشته تاکنون در شهر زنتان (يکصد و هفتاد کيلومتري جنوب غربي طرابلس) در بازداشت بسر مي برند. آنها براي ديدن سيف الاسلام قذافي به اين شهر رفته بودند.  
طرابلس اين افراد را به تهديد امنيت ملي ليبي متهم مي کند.  

مقامات محلي اعلام کردند تيلور که با وکيلي که دادگاه به عنوان وکيل فرزند معمر قذافي مشخص کرده است همکاري مي کند ، نامه اي از محمد اسماعيل که تحت تعقيب است براي سيف الاسلام به همراه داشته است.
برچسب ها: لیبی ، دیوان ، قذافی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.