سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور:

سه رکورد شکنی بدون سهمیه المپیک و انصراف سپهرزاد

مرحله دوم مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور اول و دوم تیر در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مرحله دوم مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور اول و دوم تیر در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این رقابت ها دو شرکت کننده بلاروسی در ماده دهگانه نیز حضور داشتند اما هادی سپهرزاد ورزشکار کشورمان در این رشته پس از حضور در روز اول رقابت ها در روز دوم به دلیل نداشتن شرایط مطلوب بدنی انصراف داد.وی یکی از بخت های کسب سهمیه المپیک است.
در ماده پرش طول محمد ارزنده رکورد دار این ماده با پرشی به طول هفت متر و 99 سانتی متر جهار سانتی متر رکوردشکنی کرد. رکورد قبلی این ماده در اختیار وی بود.
در بخش جوانان و در پرش طول شایان نیرومند با پرشی به طول هفت متر و 10 سانتی متر، 6 سانتی متر رکورد ایران را بهبود بخشید.
در بخش نوجوانان نیز محمد حسین ابارقی در 200 متر با دو ذقیقه و 59 ثانیه رکود زد.
در ماده 100 متر رضا قاسمی با 10 ثانیه و 37 صدم ثانیه،در 400 متر احسان مهاجرشجاعی با 47 ثانیه و 43 صدم ثانیه،در یک هزاروپانصد متر امیر مرادی با سه دقیقه و 58 ثانیه و 52 صدم ثانیه،در پرتاب وزنه علیرضا مهر صفوتی با 18 متر و 69 سانتی متر،در پرش با نیزه محمد محسن ربانی با پنج متر،در پنج هزار متر محمد جواد صیادی با 14 دقیقه و 48 ثانیه و 16 صدم ثانیه  همگی از تیم نفت و در چهار در 400 متر تیم نفت تهران اول شدند.
در پرتاب نیزه ایوب آرخی از گلستان با 68 متر و در 110 متر با مانع روح اله عسگری از گاز خراسان رضوی با 13 ثانیه و 91 صدم ثانیه مقام نخست را کسب کردند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.