سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بان کي مون: هدف مشترک همه ما حفظ حقوق و کرامت انساني است

دبیرکل سازمان ملل در دیدار با نمایندگان گروه موسوم به نشست مردم در کنفرانس زیست محیطی در ریودوژانیرو در برزیل کرامت انسانی و حفظ حقوق بشر برای همه را هدف مشترک این نشست خواند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، بان کی مون در این نشست گفت: من همواره گفته ام که درهای سازمان ملل را باز کرده ایم ولی حقیقت این است که شما نیز نقشی عمده در روی دادن چنین تحولاتی دارید.  
امروز، نه گروه عمده اجتماعی که من دیروز با آنان دیدار کردم بخش داخلی نشست ریو20+ را بر عهده داشتند که من نام نشست مردم را بر آنان گذاشته ام.
وی تصریح کرد: زیرسوال بردن الگوی اقتصادی فعلی، تلاش برای یافتن الگوی تازه و طرح آن در برنامه نشست و تبلیغات برای آن مسائلی هستند که به صورت رسمی بررسی می شوند.  شما تلاش کرده اید تا توجه ها روی خواستهای مردمی، مشاغل، مسائل اجتماعی و رونق اقتصادی در عین حفظ زمین به عنوان خانه انسانها باشد.
دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد: نشست مردم شاید از زبانهای گوناگونی شکل گرفته باشد ولی هر کدام از ما خواه در مقام رسمی یا در جامعه مدنی ، به دنبال اهدافی مشترک هستیم. هدف مشترک یعنی اینکه هر کسی، خواه مرد یا زن، فقیر یا ثروتمند، هر کسی که می خواهید باشید از جمله همه به حاشیه رانده شده های آسیب پذیر باید بتوانند با کرامت، حقوق انسانی تضمین شده و رفاه زندگی کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.