سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام موسوي لارگاني تاكيد كرد:

سيره سياسي امام حسين(ع) الگوي همه سياستمداران

يك عضو فراكسيون روحانيون مجلس گفت: در شرايط حاضر تاسي به مشي سياسي امام حسين (ع) راه را براي سياستمداران روشن مي كند و همه سياستمداران بايد از ايشان الگو بگيرند.

حجت الاسلام سيد ناصر موسوي لارگاني نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، همزمان با فرا رسيدن ميلاد امام حسين(ع) در تحليل مشي سياسي سومين پيشواي شيعيان اظهار داشت: امام‌ حسين‌ (ع) در دوران‌ پس‌ از صلح‌ امام‌ حسن(ع) و دوران‌ امامت‌ خويش‌ با بردباري‌ تمام‌ امور را زير نظر داشت‌ و در مواضع‌ حساسي‌ كه‌ لازم‌ بود به‌ ميدان‌ مي‌آمد و ازحريم‌   امامت‌ و حرمت‌ پيروانش‌ دفاع‌ مي‌كرد.

اين عضو فراكسيون روحانيون مجلس، تصريح كرد: پس‌ از آن‌ كه‌ معاويه‌ برخي‌ از شيعيان‌ را به‌ قتل‌ رساند امام‌ نامه‌ تندي‌ به‌ وي‌ نوشت‌ و او را توبيخ‌ كرد و اعمال‌ نادرستش‌ را مورد نكوهش قرار داد و اين مساله جسارت و شجاعت سيد الشهدا (ع) را در مواجهه با دشمنان اسلام تبين مي كند.

حجت الاسلام موسوي لارگاني افزود: مشي سياسي امام حسين (ع) مبتني بر بندگي خدا در نهايت اخلاص بود‌و هرگز در برابر خواست و اراده دشمنان سر تسليم فرو نياورد.

اين عضو فراكسيون روحانيون مجلس خاطرنشان كرد: در شرايط حاضر تاسي به مشي سياسي امام حسين (ع) راه را براي سياستمداران روشن مي كند و همه سياستمداران بايد از ايشان الگو بگيرند./پ3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.