سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرایش های کارآفرینی باید از کودکی ایجاد شود

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: گرایش های کار آفرینی باید در سنین کودکی در انسان ایجاد شود و این مهم نیازمند انجام کارهای اساسی در سطح مدارس و مهد کودک ها است.

محمد رضا سپهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: گرایش های کار آفرینی در همان سنین کودکی باید در انسان ها ایجاد شود واین مهم نیازمند انجام کارهای اساسی در سطح مدارس و مهد کودک ها است.
وی افزود: هم چنین نوآوری از جمله عوامل مهم در رشد وتوسعه هر جامعه است و با توجه به اهمیت آن بحث نوآوری  در کارگروه اشتغال و بررسی مباحث و موضوعات پیرامون آن الزامی است.
 سپهری به تشویق و استقبال از ایده های نو تاکید کرد و اظهار داشت: ایجاد رقابت در بین سازمان ها از طریق خلق ایده های نو و طرح های جدید است که باید در این راستا نیز اقدامات موثری صورت گیرد.
 رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی هم چنین به بحث جذب گردشگران پرداخت و آن را از عوامل پیشرفت توصیف کرد و خاطر نشان کرد : باید استفاده از راهکار های درست و کار آمد و بهره گیری از مناطق بکر و گردشگری در سطح کشور بستر را برای جذب گردشگران فراهم کرد.
در ادامه حسینی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نتایج طرح جمع آوری اطلاعات پروانه های ساختمان صادر نشده اظهار داشت: این نتایج که از سوی شهرداری های کشور در بخش تعاون در سال 89 و از سوی مرکز آمار ایران ارایه حاکی از این است که تعداد 9 هزارو 643 پروانه ساختمانی برای تعاونی ها صادر شده است که حدود 4 درصد کل پروانه های ساختمانی صادر شده کشور البته به جز در شهر تهران است.
 وی افزود: مساحت زیر بنایی این تعداد پروانه ساختمانی بالغ بر 20 میلیون و 309 هزار و 431 متر مربع بوده که حدود 22 درصد از مجموعه کل زیر بنایی تعیین شده در پروانه های صادر شده کل کشور به جز شهر تهران بوده است.
 معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد:  پایین بودن نسبت تعداد و پروانه به نسبت مساحت زیر بناهای حاکی از این است که در تعاونی ها به صورت جمعی و برای هر طرح یک پروانه اخذ می شود./ز
برچسب ها: سنین ، تشویق ، راهکارهای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.