سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و ایثارگران اعلام کرد؛

اعتبار 30 میلیاردی پروژه ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار

معاون عمران ومسکن بنیادشهیدوامور ایثارگران طرح های و توانبخشی ایثار و بقیه الله تهران با 30 میلیارد تومان همزمان با نیمه شعبان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس هادینانی با اشاره به اینکه احداث پروژه فرهنگی ورزشی توانبخشی در آسایشگاه بقیه الله از سال 85 کلید خورده افزود: امسال پیگیری اجرای این پروژه، 30 میلیارد تومان در دستور کار معاونت عمران و مسکن بنیاد شهید قرار گرفته است وی با اشاره به اینکه ساخت مجتمع های فرهنگی ورزشی و توانبخشی درتمام کشور در حال اجرا پیگیری است افزود: برای این پروژه ها در سراسر کشور 60 میلیارد تومان اعتبار تصویب شده از سوی دولت 50 میلیارد تومان از سوی پروژه مهر ماندگار تاکنون تامین شده است.
هادینانی ادامه داد: این طرح ها در 31 استان کشور احداث می شود.
وی پیرامون اهداف اقتصاد طرح های عمرانی ایثار گفت: تلاش در جهت باز گرداندن ایثارگران به زندگی روزمره ایجاد فرصت مناسب برای ایثارگران، ایجاد خود اتکایی، افزایش توانمندی ایثارگران و افزایش قابلیت ایثارگران در استفاده از امکانات عمومی از جمله اهداف ساخت طرح های ورزشی فرهنگی و توانبخشی ویژه ایثارگران است.
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این طرح ها تا تیر ماه سال 92 به بهره برداری می رسد.
هادینانی با اشاره به اینکه 406 هزار متر مربع فضای در نظر گرفته شده برای این پروژه های عمرانی است افزود: با توجه به تعداد جامعه هدف در هر استان فضای مناسب برای ساخت مجتمع های فرهنگی ورزشی توانبخشی اختصاص می یابد.
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر 156 میلیارد تومان برای احداث این مجتمع ها در نظر گرفته شده که 250 میلیارد تومان نیز باید به این پروژه اختصاص یابد.
هادینانی با تاکید بر اینکه یکی از این طرح ها در تهران و در مجتمع بقیه الله تامین می شود افزود: این مجتمع در مساحت 28 هزار متر مربع برای استفاده حدود 48 هزار جانباز تهرانی، 48 هزار جانباز قطع نخاع و سایر جانبازان میهمان از سراسر کشور، همزمان با نیمه شعبان احداث می شود.
گفتنی است: آسایشگاه بقیه الله پیش از این محل اسکان 14 جانباز بوده و در حال حاضر تعدادی از این عزیزان در حال انتقال به آسایشگاه شهید بهشتی هستند و با تخلیه کامل این مجتمع افتتاح پروژه ایثار آغاز می شود./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.