سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهنوي بايد جريمه جدايي از استقلال را پرداخت کند

قاسم دهنوي که در تمرينات آبي ها حضور داشت و حتي دوران بدنسازي را نيز سپري کرد، با دريافت پول نقدي و قرداد قابل توجه راهي تراکتور سازي تبريز شد.

  به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، قاسم دهنوي در حالي راهي تيم تراکتور سازي تبريز شد که آبي ها تصور اين اتفاق را نداشتند اين در حالي است که دهنوي يک عدد چک را از مسئولين اين تيم دريافت کرده بود به همين دليل که چک وي توسط اعضاي باشگاه نقد نشد، مذاکراتش را با باشگاه تراکتورسازي آغاز کرد و سرانجام نيز با اين قرارداد رسمي امضا کرد.
 گفتني است، اعضاي تيم استقلال از اين اتفاق بسيار دلخور شدند و حتي مدعي هستند که اين بازيکن به دليل دريافت پول بيشتر قيد حضور در تيم استقلال را زده است و راهي تيم ديگري شده است.
شايان ذکر است، اين بازيکن با حدود 700 ميليون براي يک فصل راهي تيم تراکتورسازي شده است و مبلغ قابل توجهي را نيز به صورت نقدي دريافت کرده است تا با آرامش و شرايط ايده آل تمريناتش را همراه با اولويرا سرمربي جديد اين تيم آغاز کند.
بنا به اعلام مسئولين تيم استقلال، اين بازيکن به دليل قرارداد داخلي که با آبي ها امضا کرده بود، بايد مبلغي را به عنوان جريمه به اعضاي باشگاه استقلال پرداخت کند زيرا در غير اين صورت شرايط حضور در ترکيب تيم تراکتورسازي را ندارد. دهنوي در باشگاه استقلال قرارداد داخلي به امضا رساند و به همين دليل شرايط براي وي متفاوت است، زيرا تا زماني که مبلغ مورد نظر را طبق قانون پرداخت نکند، مجوز بازي کردن در فصل جديد را بدست نمي آورد./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
پیام
۱۶:۳۸ ۰۳ تير ۱۳۹۱
چرا الکی حرف میزنید آخه؟
این هوشمندی مسئولین تراکتور بود که دهنوی رو آوردن تبریز....تراختور چون پول نقد نداشته(مثل استقلال) به دهنوی میگه برو با استقلال ببند و تو قراردادت بیار که تا زمانی که قسط اولم رو نگرفتم میتونم قرارداد رو فسخ کنم....وقتی هم که پولو آماده میکنن، دهنوی میاد تبریز....یعنی جواب کارای استقلالی ها رو جوری میده که بفهمن یه من ماست چقدر کره داره:دی
محمدرضا از تبریز
۲۰:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۱
شتردرخواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه. دهنوی عزیز نگران پولش نباش ما هوادران اونو پرداخت میکنیم