سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عرضه رسمی تبلت ایرانی/قطعات تبلت ايراني تولید داخل نيست

عرضه رسمی تبلت ایرانی در حالی آغاز شد که همه 10 هزار دستگاهی که برای فروش آماده شده بود توسط مردم پیش خرید شده بود.

رضا مریداوی - مدیرعامل شرکت تولید کننده تبلت در گفتگو با خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران گفت:تولید تبلت ایرانی از سال گذشته در کشور آغاز شده است و سعی کرده ایم همگام و موازی با آخرین تکنولوژی های روز این دستگاه ساخته و به مردم عرضه شود
وی گفت :عرضه این تبلت همانطور که وعده داده بودیم از آخر خرداد ماه آغاز شده است و هم اکنون تبلت ها در سراسر کشور موجود است.
وی گفت در تمام شهر ها و شهرستانها نمایندگی های فروش و همزمان خدمات پس از فروش ایجاد شده است و همچنین تمام مشتریان می‌توانند از خدمات این مراکز که آموزش هم جزیی از آن است استفاده کنند.
وی افزود:همانند تمام برندهای معتبر دنیا ما نیز تمام قطعات مورد نیاز خود را تولید نکرده ایم و سعی بر آن بوده تا در ساخت این وسیله از بهترین قطعات موجود در دنیا استفاده شود اما در گام نخست چهار قطعه مورد نیاز تبلت با استفاده از دستگاه های تزریق در داخل کشور ساخته شده است.
وی گفت:سیستم عاملی که در حال حاضر برای تبلت ایرانی استفاده شده است نسخه چهارم آندروید است و امیدواریم با بهره برداری از سیستم عامل ایرانی ،از این سیستم عامل استفاده کنیم.
وی گفت تبلت های ایرانی دارای دو ماه گارانتی تعویض و 12 ماه گارانتی خدمات پس از فروش هستند.
وی در خاتمه در خصوص روشن نشدن یکی از تبلت ها در مراسم رونمایی گفت:تبلت ها از کارخانه و مستقیم به مراسم رونمایی آمده بودند و این دستگاه به دلیل نداشتن شارژ اولیه روشن نشده بود.
وی خاطر نشان کرد در صورت وجود مشکل،دستگاه‌ها به صورت رایگان تعویض می‌شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.