سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری:

با موافقت افشارزاده در انقلاب اردو می زنیم

رئیس انجمن جودو ناشنوایان برای حضوري پرقدرت در مسابقات جهانی ونزوئلا در پی برپایی اردوهای منظم است از اینرو با رضایت افشارزاده در ورزشگاه انقلاب سالن نصرت اردو برپا می کنند.

 منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سه شنبه 30 خرداد با فاطمی نسب رئیس فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص جلسه ای برگزار کردیم و درخصوص اردوهای مسابقات جهانی ونزوئلا که قرار است شهریورماه سال جاری برگزار شود به بحث و تبادل نظر نشینم.
 وی ادامه داد: در راستای دیدار با فاطمی نسب از وی درخواست برپایی اردو در زمان قبل از ماه مبارک رمضان کردم تا جودوکاران در انجام فرایض دینی و شرعی خود با مشکل روبرو نشوند. منصوری تصریح کرد: سرانجام پس از پیگیریهایی انجام دادیم جودوکاران قبل از شروع ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز در اردو برمی برند و سپس با شروع ماه رمضان اردوها به مدت یکماه تعطیل می شود و سرانجام جودوکاران دوباره پس از ماه مبارک به مدت 20 روز در اردو حاضر به تمرین می پردازند.
 رئیس انجمن جودو ناشنوایان افزود: فاطمی نسب رئیس فدراسیون به برپایی اردوها در شهرستان ها تمایل داشته است اما از آن جایی که ورزش جودو نیاز به حریف تمرینی با قدرت دارند و باتوجه به اینکه در شهرستان ها امکانات مناسب وجود ندارد لذا از فدراسیون ناشنوایان درخواست برپایی اردو در تهران را کردیم.
 وی ادامه داد: برپایی اردو در تهران این امکان را در اختیار جودوکاران قرار می دهد تا با تیم ملی جودو بزرگسال کشورمان تمرین کنند و از لحاظ فنی و کسب تجربه به نسبت گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته باشند تا در مسابقات جهانی ونزوئلا با قدرت بیشتری ظاهر شوند.
منصوری تصریح کرد: در صورت موافقت فدراسیون ناشنوایان مبنی بر برپایی اردو در تهران به افشاری زاده رئیس کمیته ملی المپیک درخصوص برپایی اردو در ورزشگاه انقلاب خوابگاه نصرت مذاکره می کنیم و در صورت موافقت وی اردو را در ورزشگاه انقلاب تهران برپا می کنیم تا جودوکاران با امکانات بالا به تمرین بپردازند.
رئیس انجمن تصریح کرد: مسابقات جهانی ونزوئلا علامه بر 7 وزن اصلی در بخش اپن هم فعال است از اینرو تیم ملی جودو ناشنوایان در 8 توزن به رقابت می پردازند ضمن اینکه در رقابت های جهانی ونزوئلا مسابقات تیم به تیم در وزن های 66، 73، 81، 90 و 90 برگزار می شود. وی ادامه داد: اگرچه در نخستین اعزام برون مرزی جودوکاران موفق به کسب عنوان قهرمانی در آسیا شدند اما سطح فنی حریفان جهانی با رقبای آسیایی بسیار متفاوت است از اینرو به هیچ عنوان موفقیت در آسیا و جهان قابل تکرار نیست.
منصوری تصریح کرد: تیم هایی چون فرانسه، روسیه، مغولستان و ژاپن جزو تیم های برتر و با قدرت جهان محسوب می شوند و در بازی های گذشته بیشترین سکوها را به خود اختصاص داده اند از اینرو امیدوارم که تیم ملی جودو کشورمان در مسابقات جهانی ونزوئلا موفق به کسب 2 مدال برنز شوند البته فقط امیدوار هستم و قول نمی دهم.
گفتنی است، مسابقات جهانی با شرکت سه تیم ملی رزمی و کاراته، تکواندو و جودو ناشنوایان در ونزوئلا برگزار می شود و قرار است که ورزشکاران سه رشته 27 شهریورماه سال جاری به این مسابقات اعزام شوند./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.