سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام محدوديت هاي ترافيکي آخر هفته

پليس راه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با صدور اطلاعيه اي محدوديت‌هاي ترافيكي جاده‌هاي كشور در روزهاي پاياني هفته اول و دوم تيرماه را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هاي ترافيكي جاده‌هاي كشور در روزهاي پنج شنبه و جمعه،اول ودوم تيرماه را اعلام کرد.

- تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر روز پنج شنبه اول تيرماه تا ساعت 24 روز جمعه دوم تيرماه از محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

الف- تردد انواع تريلر و کاميون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

ب - تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه دوم تيرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 از 15 کيلومتر بالاي مرزن آباد (دزدبن)به سمت کرج به صورت يکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف- تردد همه تريلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب- تردد همه کاميون ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز پنج شنبه اول تيرماه و ساعت 6 تا  24 روزجمعه دوم تيرماه از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

تردد همه تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24 روزجمعه، دوم تيرماهاز تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع مي باشد.

محور زاهدان- زابل

تردد همه تريلرها و کاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 14 تا ساعت 20 روز هاي پنجشنبه و جمعه اول و دوم تيرماه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

گفتني است مرکز کنترل ترافيک پليس راه نيروي انتطامي با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزي پاسخگوي پرسش‌هاي هموطنان درباره وضع راه‌هاي کشور از نظر جوي و ترافيکي، يا امدادرساني است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.