سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 20:

شناسنامه محلات جنوب تهران بر روي سامانه الكترونيكي قرار گرفت

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 با اشاره به اهميت دسترسي شهروندان به فعاليت‌هاي پژوهشي از قرارگيري شناسنامه محلات اين منطقه بر روي سامانه الكترونيكي خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حبيب‌اله غفوري با اشاره به اين خبر گفت:‌به منظور استفاده شهروندان از نتايج فعاليت‌هاي پژوهشي اين معاونت،‌شناسنامه محلات اين منطقه بر روي سامانه الكترونيكي قرار گرفت.

غفوري با اشاره به اينكه شناسنامه محلات حاصل فعاليت پژوهشگران محله در سطح منطقه بوده است خاطرنشان كرد:‌ شهروندان علاقمند مي‌توانند از طريق آدرس اينترنتي www.farhangi.tehran.ir با ورود به سامانه مديريت محله از اطلاعات محله‌هاي اين منطقه استفاده كنند.

وي تصريح كرد: شناسنامه محلات شناسايي افراد و تشكل هاي اثرگذار محلي، آسيب‌ها و مشكلات محلات و شناسايي اماكن آموزش، مذهبي، تاريخي،‌بهداشتي، ورزشي و ... است كه با پيمايش ميداني و مصاحبه‌هاي چهره به چهره توسط پژوهشگران محلات انجام شده است.

غفوري برگزاري جلسات هم انديشي با افراد اثرگذار محلي را از نقاط قوت طرح پژوهشگر محله برشمرد و تصريح كرد: پس از شناسايي آسيب‌ها و شمكلات محلات، جلسات هم انديشي با محوريت محله محوري در تمام محلات با حضور افراد اثرگذار محلات و نماينده اداراتي همچون آب، برق، آموزش و پرورش نيروي انتظامي برگزار مي‌شود.

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 20 با اشاره به اينكه فعاليت پژوهشگران محلات زيرنظر اداره مطالعات اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه است در ادامه افزود: طرح پژوهشگر محلات با هدف بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي مطالعاتي و پژوهشي محلات براي صد موضوعات فرهنگي و اجتماعي شهري، انجام مطالعات كاربردي و براي كاهش مشكلات محله و افزايش سطح كيفيت زندگي شهروندان در محلات منطقه اجرا شده است./ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.