سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور در رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن؛

15 تیر باید اسامی 6 وزنه بردار معرفی شود

سهمیه وزنه برداری در المپیک 2012 لندن، 6 وزنه بردار است و باید اسامی وزنه برداران 15 تیرماه به کمیته ملی المپیک معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که هم اکنون تیم ملی وزنه برداری تمرینات پایانی خود را برای آماده سازی هرچه بهتر برای المپیک 2012 لندن در شهر بجنورد با 8 وزنه بردار آماده می کند زمان کوتاهی برای معرفی 6 سهمیه خود به کمیته ملی المپیک دارد و باید روز 15 تیر اسامی 6 وزنه بردار به این کمیته معرفی شود.

لازم به ذکر است که کمیته ملی المپیک به خاطر کم کردن هزینه ها سعی دارد هرچه زودتر نفرات نهایی حاضر در المپیک 2012 لندن از سوی فدراسیون وزنه برداری مشخص شود تا 6 وزنه برداری که در رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن حاضر می باشند در اردو باقی بماند تا کمیته ملی المپیک هزینه های آنها را پرداخت کند.

شایان ذکر است، فدراسیون وزنه برداری و رئیس فدراسیون حسین رضازاده و کورش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری معتقدند که رشته وزنه برداری مصدومیت و آسیب دیدگی زیادی دارد و امکان دارد تا لحظه اعزام نفرات به رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن نفرات حاضر در اردوی تیم ملی آسیب ببیند و با مصدومیت مراجعه شوند از این رو قصد دارند تا آخرین تمرین تیم ملی 8 وزنه بردار در اردوی تیم ملی باقی بمانند.

گفتنی است، که تیم ملی وزنه برداری به مدت یکماه در شهر بجنورد اردوی آماده سازی دایر کرده است و این اردو روز 8 تیرماه به پایان می رسد در حالی که این روز آخرین رکوردگیری برای سنجش آمادگی نفرات حاضر در تیم ملی وزنه برداری برای رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن می باشد و لیست 6 نفره کاملاً د روز 8 تیر مشخص خواهد شد.

هم اکنون 8 وزنه بردار در اردوی تیم ملی حاضر هستند که مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته 69 کیلوگرم، سهراب مرادی و کیانوش رستمیدر دسته 85 کیلوگرم، سعید محمدپور تسه 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال دسته 105 کیلوگرم، سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی دسته فوق سنگین از جمله این وزنه برداران می باشند.

در پایان لازم به ذکر است که نفرات تیم ملی وزنه برداری در این مدت کوتاه تا رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 که بیشتر یکماه دیگر است با مصدومیت های جزیی نفرات تیم ملی مواجه است که بهداد سلیمی به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی نیز با مصدومیت زانو و د ست مواجه هستند./ق

برچسب ها: المپیک ، رضازاده ، باقری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.