سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شائول موفاز در واشنگتن به توطئه چيني علیه ایران مشغول است

گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها اندکی پس از مذاکرات مسکو، شائول موفاز، معاون رئیس کابینه رژیم صهیونیستی در واشنگتن مشغول رایزنی برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست ؛ شائول موفاز با "موارد برمن"، یکی از اعضای بلندپایه کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا دیدار کرده و در خصوص راه‌های بالاتر بردن سطح آنچه تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران خوانده می‌شود، به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

برمن و برخی دیگر از اعضای کمیته مزبور نقشی به سزا در اعمال تحریم علیه ایران داشته‌اند. موفاز روز چهارشنبه همچنین به دیدار کلینتون رفت و در خصوص ایران با وی به تبادل نظر پرداخت.

بنابراین گزارش ، موفاز پس از این دیدار بیانیه‌ای را صادر کرد که مدعی بود: "اکنون وقت آن است که ایالات متحده و قدرت‌های غربی تحریم‌های سخت‌تری را علیه نفت ایران و بخش‌های مالی این کشور اعمال کنند تا جلوی پيشرفت هسته‌ای ایران گرفته شود ." وی همچنین خواستار آن شد تا گزینه‌های دیگر نیز در کنار تحریم علیه ایران در نظر گرفته شود، البته گزینه نظامی را آخرین گزینه دانسته است.


تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران قرار است اول ماه جولای آغاز شود که دو روز قبل از آغاز مذاکرات کارشناسی ایران و 6 کشور در استانبول است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.