سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگراههای منطقه 15 ایمن سازی شد

شهرداری منطقه 15 با اجرای اقدامات متعدد ترافیکی در سال گذشته اقدام به ایمن سازی بزرگراهها ، معابر و همچنین افزایش ضریب ایمنی شهروندان کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با پیش بینی به عمل آمده این روند به صورت گسترده و در سال جاری نیز اجرا خواهد شد.
سید جلال حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 در این خصوص یادآور شد: در راستای ایمن سازی بزگراهها و معابر در سال گذشته 25 مورد اصلاح هندسی،‌حدود 500 کیلومتر خط کشی محوری، خط کشی بیش از یک هزار بلوک عابر پیاده و 300 ایستگاه اتوبوس و بیش از یک هزار و 100 مورد نوشتار و فلشی اجرا شده است.
حسینی افزود: نصب، بازسازی و نگهداری 90 چراغ راهنمایی و رانندگی،‌نصب و نگهداری حدود چهار هزار عدد علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی، نصب و نگهداری یک هزار و 400 متر مربع تابلوی شناسایی و تعیین مسیر و نصب و تعمیر و نگهداری سه هزار و 500 جانپناه ایمنی و گاردریل و نصب، تعمیر و نگهداری چهار هزار و 800 متر طول نرده از دیگر فعالیتهای این حوزه می باشد.
در ادامه این گزارش علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 در ارتباط با اقدامات اجرایی در زمینه افزایش ضریب ایمنی عابران پیاده گفت: نصب شش دستگاه پل هوایی عابر پیاده و 110 دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس، تعمیر و نگهداری 45 پل عابر و تعمیر و نگهداری 150 سرپناه ، احداث یک هزار و 720 متر مربع معبر جهت معلولین و سالمندان، احداث توسعه و ساماندهی پنج پایانه و توقفگاه و نصب 150 مورد پل عابر پیاده هم سطح ایستگاه اتوبوس از فعالیتهای این حوزه در سال گذشته بوده است.
حلاجیان خاطر نشان کرد: ارائه آموزش ترافیکی به 38 هزار دانش آموز با هدف ارتقا فرهنگ عبور و مرور و آموزش سه هزار و 760 موتور سوار برای فرهنگ سازی از دیگر عملکردهای معاونت حمل و نقل و ترافیک در راستای جامعه ایمن در سال 90 می  باشد./ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.