سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج /

محوری بودن بخش کشاورزی نیازمند تقویت آن در ابعاد مختلف است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به محوری بودن بخش کشاورزی در استان باید در ابعاد مختلف تقویت شود و مورد توجه قرار گیرد.

مهندس اکبر نیکزاد درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: برای تسریع در تحقق فرمان رهبری ، تولید و اشتغال و توسعه اقتصادی لازم است با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای کشاورزی کهگیلویه وبویر احمد   این بخش در ابعاد مختلف تقویت و توسعه داده شود.
 وی با بیان اینکه، امسال به سال نهضت کشاورزی  از سوی دولت  اعلام شده  است و توسعه بخش کشاورزی زیربنا و اساس توسعه سایر حوزه‌ها خواهد بود، تصریح کرد: برای این منظور باید به فرهنگ کار و تلاش بیشتر توجه شود.
 نیکزاد با اشاره به اینکه، رونق گرفتن بخش کشاورزی می تواند به خلاء توسعه نیافتگی استان کمک کند، تصریح کرد: با توجه به اقلیم و چهار فصل بودن استان در هر شهرستانی استعداد و توانمندهای ویژ‌ه‌ای در حوزه کشاورزی وجود دارد.
   استاندار، ماموریت و مسئولیت مهم جهاد کشاورزی را در جهت تامین و تولید انواع محصولات مواد غذایی و ایجاد اشتغال مهم دانست و تاکید کرد: باید با روحیه و فرهنگ جهادی و با استفاده از توانمندی‌های فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این بخش که این سازمان دارد به انجام این مسئولیت بزرگ و خطیر بپردازد و انتظارات جامعه را برآورده نماید.
  استاندار یادآور شد: هر چند  بخش کشاورزی و دامی استان به ویژه طی دولت نهم و دهم در حوزه‌های مختلف شامل آبیاری تحت فشار، باغات، کانال کشی‌ها، بیمه محصولات زراعی و کشاورزی ، تولید انواع محصولات باغی و زراعی ، شیلات، دام طیور،  افزایش بودجه‌های عمرانی و جاری ، رشد چشمگیری داشته است اما برای توسعه همه جانبه این بخش  هنوز منابع ، ظرفیت و توانمندهای بالائی وجود دارد. /س
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.