سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري مراسم يادبود مرحوم حاج احمد قديريان

مراسم یادبود مجاهد خستگی ناپذیر انقلاب اسلامی و سردار دفاع مقدس مرحوم حاج احمد قدیریان در مجمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در این مراسم که همرزمان، همکاران و شاگردان مرحوم قدیریان حضور داشتند سردار میراسماعیلی از همرزمان آن مرحوم وی را شخصیتی پرهیزگار، شجاع، با صلابت و خادم انقلاب معرفی کرد و گفت: به راستی که وی همواره اسوه و الگوی مجاهدان و خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر مرحوم قدیریان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آن مرد خستگی ناپذیر همواره اطاعت محض از ولی فقیه را سرلوحه کار خود در خدمت به مردم کرده بود و هرگز همانند برخی افراد که به انقلاب پشت کردند ولی فقیه زمان خود را تنها نگذاشت و به همگان توصیه می کرد که در خدمت به نظام رضایت ولایت را اصل قرار دهند.

یکی از فرزندان حاج احمد قدیریان نیز با تقدیر از پیام مقام معظم رهبری بمناسبت رحلت پدرش خاطر نشان کرد: آن چیزی که ما از مرحوم قدیریان یاد گرفتیم خدمت به فقرا، مستمندان و دستگیری افراد در حد توان و وسع خود بود.

مرحوم حاج احمد قدیریان از مبارزان سیاسی علیه رژیم طاغوت بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدتی در سمت معاون اجرایی دادستان کل انقلاب اسلامی خدمت کرد.

وی به همراه شهید لاجوردی نقش موثری در شناسایی، تخریب و انهدام گروهک تروریستی منافقین به ویژه در ابتدای دهه شصت داشت.

این سردار دفاع مقدس علاوه بر فرماندهی گردان های مختلف و شرکت در عملیات ها در جنگ تحمیلی مدتی فرماندهی قرارگاه نوح را نیز عهده دار بود.

وی همچنین از بنیانگذاران مجمع فرهنگی شهید بهشتی به شمار می رود که تربیت 700 قاری و حافظ قرآن کریم بخشی از خدمات آن مرحوم در این مجمع به شمار می رود.

مرحوم حاج احمد قدیریان پنج شنبه گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.