سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار آسودي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روحيه بسيجي عامل مديريت هوشمندانه ايران در مذاكرات با غرب است

معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه پاسداران گفت: مديريت هوشمندانه مذاكرات 1+5 با ايران و مقاومت در برابر هرگونه تحميل فشار توسط تيم مذاكره كننده ايراني به دليل داشتن روحيه بسيجي است.

سردار محمدعلي آسودي در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به موقعيت اساتيد بسيجي در بين قشر جوان و تحصيلكرده گفت: تبيين انديشه والاي بسيجي در بين جوانان، توانايي و موهبت ويژه الهي است كه رسالت اساتيد بسيجي را سنگين مي كند.

وي اذعان داشت: تاكنون نتوانسته ايم به شايستگي، خدمات رساني بسيج به كشور و ملت را تصوير كنيم و ديد كلي مردم از بسيج تنها حضور در ايستگاه هاي ايست و بازرسي است.

سردار آسودي، بيان و ترويج تفكر ناب بسيجي را نياز اصلي جامعه دانست وافزود: با اطلاع رساني جديد درباره اقدامات بسيج، برنامه ها و اقدامات مستمر دشمن براي خدشه دار كردن چهره بسيج در كشور به شكست منجر خواهد شد.

وي بسيجي واقعي را انساني كامل خواند و تصريح كرد: معناي خليفةالله در انديشه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري در واژه بسيجي، بروز پيدا مي كند و اساتيد مي توانند با پرداختن به ابعاد مختلف آن نقش خود را در روشنگري به جوانان به طرز صحيحي ايفا كنند.

معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه پاسداران، با اشاره به بياناتي از مقام معظم رهبري اظهار داشت: جذب حداكثري در بسيج كه مقام معظم رهبري مطرح فرمودند، با شناساندن صحيح راهكارهاي بسيج براي رسيدن به تعالي انساني، بين جوانان شكل مي گيرد.

وي معيارهاي مطرح شده يك بسيجي از ديدگاه مقام معظم رهبري را محورهاي ارزشمند تبيين بين نسل جوان خواند و افزود: شكافتن فرهنگ بسيجي و بهره گيري از الگوهايي مانند شهيد مصطفي چمران، به عنوان يك بسيجي كه با وجود كسب مدرك دكتراي فيزيك پلاسما از آمريكا و فراهم بودن زمينه همكاري با ناسا، در دوراهي ارزش‌هاي دنيوي و معنويت، خداجويانه عمل كرد و دفاع از اسلام را رويه خود قرار داد، مي تواند زمينه ساز علاقمند شدن نسل جوان به بسيج باشد.

سردار آسودي با اشاره به موقعيت هاي اجتماعي شهيد چمران در دوران پس از پيروزي انقلاب اظهار داشت: وي با دست كشيدن از مظاهر دنيا موقعيتهايي چون وزارت دفاع و نمايندگي مجلس را پشت سر گذاشت و وقتي ديد انقلاب اسلامي به خطر افتاده است، به سرعت عازم مناطق عملياتي شد و نبرد با خودفروختگان و دشمنان انقلاب پرداخت.

وي ادامه داد: مجروحيت هاي پي در پي هم نتوانست از عزم راسخش بكاهد و او تا نوشيدن شهد شيرين شهادت، در دفاع از آرمان‌هاي خود آرام ننشست.

معاون فرهنگي و تبليغات داخلي سپاه پاسداران، با بيان اينكه منش بسيجي، تضمين كننده پيشرفت اساسي در كشور است؛ تصريح كرد: مقابله با ظلم در حركت بيداري اسلامي و جنبش هايي چون وال استريت، الگو گرفته از مدل بسيج در انقلاب اسلامي ايران است.

سردار آسودي داشتن تفكر بسيجي را شرط لازم براي تغيير روند سلطه گري در جهان و به روي كار آمدن آزادي در جوامع بشري دانست و افزود: در شرايط حساس امروز كه مقام معظم رهبري آنرا به پيچ مهم تاريخي تشبيه كرده اند، انديشه بسيجي مي تواند براي همگان سرنوشت ساز باشد.

وي خاطرنشان كرد: مديريت هوشمندانه مذاكرات 1+5 با ايران و مقاومت در برابر هرگونه تحميل فشار توسط تيم مذاكره كننده ايراني به دليل همين روحيه بسيجي است.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.