سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوست داشتم در تیمی باشم که اهداف بزرگی داشته باشد

آشوبی : با تراکتور سازی تمدید می کنم

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: ان شالله پنجشنبه راهی تبریز می شوم و بدون مشکل و دردسر قرار دادم را با تراکتور سازی امضا می کنم.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پنجشنبه به تبریز می روم و انشالله با تراکتور سازی بدون مشکل و دردسر قرار داد می بندم . اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فکر می کنم فصل آینده هم عضو تراکتور سازی خواهم بود و با همین تیم کارم را ادامه می دهم.

وی افزود: در روزهای گذشته با 2-3 تیم دیگر صحبت کرده بودم اما دوست ندارم در تیمی باشم که هدفش کوچک است و فقط به ماندن در لیگ برتر فکر می کند بلکه دوست دارم در تیمی بازی کنم که هدف بزرگی مثل قهرمانی در لیگ یا کسب سهمیه آسیایی داشته باشد.

او در ادامه گفت: مطمئن هستم که تراکتور سازی با توجه به پتانسیل بالایی که دارد، هدفی غیر از قهرمانی یا کسی سهمیه آسیایی نخواهد داشت و تلاش می کنیم تا مجموعه ای قدرتمند داشته باشیم و بتوانیم در سطح اول فوتبال ایران حرفهایی برای گفتن داشته باشیم.

آشوبی افزود: امسال با تراکتور سازی باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. تیم ما به لحاظ فنی مجموعه قدرتمندی دارد و باید ببینیم در این مسابقات مهم و معتبر چه عملکردی خواهیم داشت. نمی شود نتایج تراکتور سازی را در آسیا پیش بینی کرد اما تلاش می کنیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

هافبک فصل گذشته تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: از سرمربی جدید پرتغالی تیم هیچ شناختی ندارم و طبیعی است که من نباید شناخت داشته باشم و مسئولان باشگاه در این رابطه تصمیم گیرنده هستند و حتما بررسی کاملی داشته اند و با شناخت خوبی که به دست آورده اند سرمربی تیم را انتخاب کرده اند.

آشوبی در پایان گفت: در فصل جدید هدفم این است که یک سال عالی داشته باشم فصل قبل به خاطر مصدومیت انرژی زیادی از من هدر رفت و زمان زیادی هم از دست دادم  و از شرایط ایده آل دور شدم دوست دارم امسال مانعی سر راهم نباشد و فوتبالی که دوست دارم را برای تیم بازی کنم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.