سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترنيتنی مورد تأیید سرمربی استقلال قرار گرفت

دو بازیکن خارجی اهل کشور پرتغال در تمرینات استقلال حاضر هستند، اما مسئولان اعلام کردند به محض حاضر شدن تست پزشکی، یکی از این دو بازیکن قراردادي با آبی­ ها امضا می­ کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، ترنيتنی، بازیکن است که در لیگ پرتغال حضور داشته و برای حضور در استقلال توسط امیر قلعه نوعی مورد تائید قرار گرفته است و به همین دلیل مسئولان در تلاش هستند تا شرایط را برای حضور وی در تیم مهیا کنند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی پیش از این نیز اعلام کرده بود که شرایط برای حضور چند بازیکن خارجی مهیاست و استقلال برای فصل جدید چند گزینه، خارجی را جذب می کند.

از طرفي حضور یک هافبک دفاعی خارجی نیز در دستور کار آبی ها قرارداد و اعضای این تیم در تلاش هستند، تا بهترین بازیکنان را جذب کنند.

امیر قلعه نوعی از عملکرد این بازیکن پرتغالی در تمرینات راضی است و البته اعلام شد که وی به همراه دیگر دستیاران خود در استقلال شرایط این بازیکن را مورد بررسی قرار داده است و پس از حضورش در تمرینات وی را تأیید کردند.

شایان ذکر است، ترنتینی در چند پست شرایط بازی کردن دارد و عامل اصلی رضایت مربیان از وی به همین دلیل است. از طرفي امیر قلعه نوعی در انتظار مشخص شدن تست پزشکی این بازیکن است تا پس از آن قرارداد وی با آبی­ ها به امضا برسد.

اعلام شده است که شرایط این بازیکن با استقلال همسویی دارد و این هافبک برای حضور در استقلال پیشنهاد مالی قابل توجهی ندارد./مح

برچسب ها: پرتغال ، هافبک ، قلعه نوعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.