سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بهره برداری از فرستنده دیجیتال صدا و سیما در غرب مازندران

با بهره برداری از فرستنده دیجیتال صدا و سیما در نمک آبرود با 10 میلیارد ریال هزینه امکان دریافت تصاویر 16 شبکه تلویزیونی در غرب مازندران فراهم شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، استاندار مازندران در مراسم بهره برداری از فرستنده دیجیتال نمک آبرود در شهرستان چالوس با قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت : حمایت از توسعه پوشش کیفی شبکه های تلویزیونی و تبدیل فرستنده های آنالوگ به دیجیتال از اولویتهای استانداری مازندران است .

طاهایی با بیان اینکه برخی مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان برای دریافت امواج دیجیتال به تجهیزات بیشتر نیاز دارند افزود : فرمانداران شهرستانهای غرب استان از نوشهر تا رامسر موظفند در بودجه امسال اعتبار مناسبی برای توسعه فرستنده های صدا و سیما اختصاص دهند .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه اکنون 72 درصد مناطق استان از شبکه های دیجیتال بهره مند هستند افزود : استان مازندران پس از تهران دومین استان کشور است که بالاترین پوشش شبکه های دیجیتال را دارد .

حمیدی با بیان اینکه با بهره برداری از فرستنده دیجیتال نمک آبرود علاوه بر 16 شبکه تلویزیونی امکان دریافت 11 شبکه رادیویی نیز برای مردم فراهم شده است گفت : با

توجه به فعالیت ضد فرهنگی و دینی صدها شبکه ماهواره ای فارسی زبان بر ضد کشورمان ، توسعه شبکه های تلویزیونی و ارتقا کمی و کیفی برنامه ها از اولویتهای رسانه ملی است که برای تحقق آن دستگاههای اجرایی هم باید با صدا و سیما مشارکت کنند ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی حسینی
۰۱:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط اومدن نصب کردن و رفتن دیگه هیچ بروزرسانی نکردن این فرستنده پرقدرت رو هنوز شبکه های HD و 4K رو نداره